
Новини освіти
ПЕДАГОГ-СКРИПАЛЬ ВІД БОГА
Впродовж трьох днів рівняни та волиняни мали унікальну можливість прослухати лекції та навчальний семінар відомого музичного педагога, учасника Європейської асоціації педагогів-струнників, організатора фестивалів і конкурсів, заслуженого працівника культури Росії, викладача Тверського музичного училища Степана Мільтоняна (на фото)...
Впродовж трьох днів рівняни та волиняни мали унікальну можливість прослухати лекції та навчальний семінар відомого музичного педагога, учасника Європейської асоціації педагогів-струнників, організатора фестивалів і конкурсів, заслуженого працівника культури Росії, викладача Тверського музичного училища Степана Мільтоняна (на фото)
Анна КАРАСЬ
Цей чоловік уже провів шістдесят семінарів у різних країнах світу, зокрема, у Німеччині, Швейцарії, Великобританії, але жодного разу не проводив майстер-клас в Україні. Степан Ованесович започаткував нову методику навчання гри на скрипці, на основі цього написав книгу «Педагогіка гармонійного розвитку музиканта: нова гуманістична музична парадигма». Він створив разом зі своїми колегами (до речі, дехто з них виходець з України) Центр гармонійного розвитку особистості, а також успішно здійснив експериментальний проект «Я є життя серед життя» (гранд Фонду «Відродження»). Унікальність цього проекту полягає в тому, що дитина вже з перших днів навчання самостійно може імпровізувати та створювати власні музичні твори. Це й довів маестро на третій день зустрічі на учнях, які були присутні в залі.
Музикант провів публічний майстер-клас з двома людьми, які ніколи до цього не грали на скрипці. За двадцять хвилин він навчив своїх учнів правильно тримати інструмент, що доволі непросто зробити, та дав ази музичної грамоти.
- Дітей без музичного слуху не буває, є погані вчителі, які просто не можуть розгледіти таланту, - вважає Степан Мільтонян. - Я працюю з дітьми від чотирьох рочків. До кожного свого учня у мене індивідуальний підхід, адже кожна дитина - це особистість, яка по-своєму сприймає навколишній світ. У ранньому віці заняття з малечею треба проводити у формі якоїсь веселої гри з різними підручними матеріалами. Коли дитина відчуває музику, починає творити її у своїй душі, імпровізує, от тоді можна й приступати до вивчення нот і гам.
