Курси НБУ $ 41.78 € 48.84
ЖОДЕН АВТОШЛЯХ ОБЛАСТІ НЕ ЗАЛИШАТЬ БЕЗ РЕМОНТУ

Волинь-нова

ЖОДЕН АВТОШЛЯХ ОБЛАСТІ НЕ ЗАЛИШАТЬ БЕЗ РЕМОНТУ

Починаючи з 9 квітня, як тільки дозволила погода, на стратегічних автомобільних магістралях, міських і сільських дорогах розпочався масовий ремонт дорожнього покриття...

Починаючи з 9 квітня, як тільки дозволила погода, на стратегічних автомобільних магістралях, міських і сільських дорогах розпочався масовий ремонт дорожнього покриття. До відновлення автотрас залучено одразу п’ять підрядних організацій — загалом на ямковий ремонт шляхів краю вийшли близько 30 бригад дорожників. Працюють з ранку до темна впродовж шести днів на тиждень. Навіть у суботу, аби пришвидшити виконання робіт

Петро КОВАЛЬЧУК


Як розповіли в Службі автодоріг у Волинській області, цього року після сніжної та морозної зими дорожникам належить реанімувати понад 74 тисячі квадратних метрів дорожнього полотна протяжністю 1028 км, яке вкрите вибоїнами та ямами. Це майже в півтора раза більше, ніж торік. Зрозуміло, такий обсяг робіт вимагає більше коштів, зусиль і часу. Тому, зважаючи на пізню весну, а відтак — авральні терміни виконання ремонтів, дорожня служба нині працює в посиленому режимі. Скажімо, лише протягом 8—12 квітня філії ДП «Волинський облавтодор» здійснили якісний ямковий ремонт близько 12 тисяч квадратних метрів доріг. Зокрема, відновили 5262 м2 покриття автомагістралі державного значення М-19 Доманове (на Брест) — Ковель—Чернівці–Тереблече, 2438 м2 стратегічної траси Устилуг—Луцьк—Рівне, близько тисячі квадратних метрів дороги Львів–Радехів–Луцьк, майже 2000 м2 покриття автотраси Луцьк–Ківерці–Маневичі–Любешів–Дольськ, 723 м2 автотраси Р-15 Ковель—Володимир-Волинський—Жовква.
— Щоб якісно і швидко відремонтувати шляхи, до роботи залучили найдосвідченіших підрядників. Ось кілька днів тому до ямкового ремонту приступило ПАТ «Ковельське ШБУ № 63», — розповідає начальник Служби автомобільних доріг Анатолій Посполітак. — Щодня працюють від 24 до 34 бригад і два асфальтобетонних заводи «Волинського облавтодору» — Ковельський та Голишівський. Щодоби вони видають по півтисячі тонн асфальтобетону.
На ділянці 103км+107 км автодороги Устилуг—Луцьк—Рівне покриття відновлює ПраТ «Луцькавтодор», яке до 12 квітня вже встигло відремонтувати близько 4 тис. квадратних метрів шляхів. Скажімо, 15 квітня 26 бригад філій «Волинського облавтодору» відремонтували 2,4 тис. метрів доріг краю, дві бригади ремонтників «Луцькавтодору» уклали 208 тонн асфальтобетону на площі 1700 метрів автотраси Устилуг—Луцьк—Рівне.
Одночасно з упорядкуванням доріг обласного значення відновлюється дорожнє покриття в Луцьку (на фото). Триває ремонт стратегічної для міста вулиці Рівненської. Техніка працює на вулиці Винниченка, проспекті Перемоги та вулицях Набережна й Ківерцівська, де нині проводиться ямковий ремонт. За словами представників мерії, загалом дорожники планують капітально відремонтувати близько 40 вулиць обласного центру, а поточно замінити покриття майже на 70. Лучан тішить і те, що перелік вулиць, які влада планує привести в порядок, поступово збільшується. Скажімо, 11 квітня мерія внесла до списку тих, які полагодять, ще три вулиці, одна з яких — стратегічна для міста — Богдана Хмельницького.
Що ж стосується області, то загалом з початку року на автомобільних дорогах загального користування уже ліквідовано 30340 м2 вибоїн. На ремонт пішло майже 2130 тонн асфальтобетону. І це, з огляду на всеукраїнську статистику, є непоганим результатом у державі. Принаймні, наші дорожники випереджають колег із сусідніх областей за темпами робіт. І нині Волинь за цим показником входить до лідируючої десятки регіонів України. Це дає підстави сподіватися на оперативне впорядкування доріг краю. Щоправда, за словами керівника Служби автодоріг Волинської області, терміни виконання робіт залежать і від погодних умов. Якщо не буде дощити, то дорожники планують завершити основні обсяги ремонтів до Великодня.
— Через тиждень–півтора закінчимо лагодити шлях ковельського напрямку, а затим і рівненського. Тобто дорога Ковель–Луцьк–Рівне буде у відмінному стані. А далі бригади працюватимуть на львівському та устилузькому напрямках, бо там теж нині є серйозні проблеми, — наголошує Анатолій Посполітак.
Telegram Channel