Курси НБУ $ 41.32 € 47.88

РЕАЛІЇ: їхали ми їхали…

Ще торік о 7.45 із Локач до Луцька курсував автобус, тож понеділкового ранку добратися до обласного центру на роботу, на навчання чи в лікарню не було проблем...

Ще торік о 7.45 із Локач до Луцька курсував автобус, тож понеділкового ранку добратися до обласного центру на роботу, на навчання чи в лікарню не було проблем.

Тепер же якийсь мудрагель змінив графік, прямий автобус почав ходити близько десятої, тож для більшості постійних пасажирів став незручним. Залишилися прохідні маршрутки з Іванич та поближніх сіл, які до Локач приїжджають наповненими.
Ось і вчора у малогабаритній іваничівській маршрутці уже з Локач було чимало стоячих пасажирів, а молодий водій продовжував зупинятися у кожному селі, після Війниці перетворивши салон у «банку з оселедцями». Оскільки ж нинішня молодь має моду їздити із заплічниками і не знімати їх у транспорті (втім, якщо чесно, то не було куди й зняти), то навіть ті пасажири, які сиділи, почувалися не вельми комфортно, бо рюкзаки нависали їм на плечі й голови. Врешті від такої їзди дівчинці, яка знаходилася ззаду, стало зле, і водія змусили спинитися. Та пробратись до виходу недужій виявилося непросто. Ось і подумалось: чи закон дозволяє водіям міжміських маршруток робити їх «безрозмірними»? І чи вивчає хтось потреби пасажирів, реальний пасажиропотік, перш ніж змінити графік? Не за кількістю проданих у касі автостанції квитків, а за кількістю насправді перевезених пасажирів. Бо це, як кажуть в Одесі, дві великі різниці. Судячи з кількості скарг до редакції та з особистого досвіду, про пасажирів перевізники дбають в останню чергу.
Telegram Channel