Відтепер жителям обласного центру не потрібно витрачати час, оббивати пороги різних установ, аби зареєструватися підприємцем, отримати дозвільний документ, довідку про приватизацію земельної ділянки чи будь-яку іншу...
Відтепер жителям обласного центру не потрібно витрачати час, оббивати пороги різних установ, аби зареєструватися підприємцем, отримати дозвільний документ, довідку про приватизацію земельної ділянки чи будь-яку іншу. Усе це можна зробити швидко і без проблем у Центрі надання адміністративних послуг, що відкрився на вулиці Лесі Українки, 35 (на фото)
Євгенія СОМОВА
У капітально відремонтованому приміщенні колишнього Будинку побуту «прописалися» структурні підрозділи міської й обласної влади, які раніше розміщувалися в різних кутках Луцька, а також центральних органів виконавчої влади. Зокрема, департаменти агропромислового розвитку облдержадміністрації та житлово–комунального господарства, реєстраційна служба Головного управління юстиції в області, управління Державної міграційної служби та інші. Варто зазначити, що на ремонт та обладнання приміщення з міського бюджету було витрачено 10 мільйонів гривень і 920 тисяч — із обласного. — Відкриття центру має кардинально змінити надання адміністративних послуг у Луцьку, — зазначив на урочистості міський голова Микола Романюк. — Це крок назустріч людям. Очільник міста висловив сподівання, що створення центру буде хорошим прикладом того, як влада турбується про лучан, і водночас дасть змогу спростити процедуру надання державних й адміністративних послуг. У стінах центру, що працюватиме за принципом єдиного вікна, клієнт перебуватиме до 15 хвилин — саме стільки часу відведено на прийом одного відвідувача. Крім того, тут прийматимуть громадян і луцький міський голова та керівники структурних підрозділів. Подібні центри вже функціонують в Україні, але луцький буде наймасштабнішим — надаватиме аж 196 послуг. Як зазначив голова облдержадміністрації Борис Клімчук, сюди не соромно запросити й Президента України. За його словами, важливо, що завдяки сучасним ІТ–технологіям послуги в центрі можна отримати без посередників. А це, на його думку, поліпшить ведення бізнесу на Волині, сприятиме зниженню рівня корумпованості під час надання послуг. Луцький міський голова Микола Романюк вручив подяки працівникам ПАТ «Луцьксантехмонтаж № 536», які доклали чимало зусиль, щоб наблизити відкриття центру. А голова правління цієї будівельної фірми Віктор Чорнуха передав символічний ключ керівникові департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Ларисі Карп’як. Після традиційного урочистого перерізання стрічки учасники дійства оглянули приміщення, ознайомилися з його роботою. Директор центру Лариса Карп’як розповіла, що тут зроблено все, аби відвідувачі почувалися комфортно й могли оперативно та якісно отримати послуги. Прийматимуть документи кваліфіковані фахівці. Виконання послуг можна буде проконтролювати в інтернеті. Розмови з відвідувачами центру, за їхньою згодою, записуватимуть, щоб запобігти фактам корупції. Клієнт, який хоче отримати послугу, може взяти талон через інтернет–портал чи записатися по телефону, а вже потім іти до адміністратора. Про виконання роботи його повідомлять есемескою або передадуть потрібний документ поштою. Необхідні послуги можна отримати й за допомогою консультаційного терміналу. У приміщенні функціонує відділення банку, встановлено банкомат, є дитяча кімната, де мами можуть залишити діток. Подбали тут і про зручності для людей з обмеженими фізичними можливостями. Для них облаштували спеціальний вхід, санітарну кімнату. У разі потреби вони можуть викликати працівників центру, які допоможуть вирішити їхні питання. Центр працюватиме шість днів на тиждень, крім неділі. У рамках відкриття Центру надання адміністративних послуг луцький міський голова Микола Романюк і голова облдержадміністрації Борис Клімчук підписали меморандум про співпрацю для організації надання адміністративних послуг.