Курси НБУ $ 41.28 € 47.91

РЕАЛІЇ: до реклами ставтеся критично

— Порадьте, як мені отримати 372 тисячі, у мене все зійшлося! От тільки телефон, вказаний у рекламі, чомусь не відповідає, — допитувався мій телефонний співрозмовник із Каменя-Каширського...

— Порадьте, як мені отримати 372 тисячі, у мене все зійшлося! От тільки телефон, вказаний у рекламі, чомусь не відповідає, — допитувався мій телефонний співрозмовник із Каменя-Каширського... А деякі наші читачі взагалі вирішили, що цю суму їм виплатить редакція «Волині», бо у них теж «все зійшлося». Йдеться про нехитрі математичні дії, пов’язані із датою народження, запропоновані рекламою. Але чомусь ніхто не завдав собі труда звернути увагу не лише на спокусливу цифру — 372000, а й на те, що написано внизу дрібнесеньким шрифтом, який навіть в окулярах літній людині годі прочитати. А людині з досвідом варто б порадитися із здоровим глуздом і замислитися, що за таких умов переможець має бути явно не один. То звідки організатори візьмуть чималенькі суми для всіх бажаючих збагатитися «на халяву»? А коли б ще прочитали текст до кінця, то довідалися б, що взагалі-то «Дане рекламне оголошення розміщено з метою вивчення зацікавленості потенційного споживача відносно таких товарів або послуг, а також визначення осіб, які потенційно бажають брати участь у різних маркетингових акціях».
Реклама, звісно, річ корисна, але треба вміти нею користуватися. Ми завжди попереджаємо наших читачів, що той чи інший текст є рекламним, а відповідальність за достовірність рекламного оголошення несе рекламодавець. Тож читайте і думайте, бо за необдумані вчинки зазвичай доводиться платити.
Telegram Channel