Курси НБУ $ 38.34 € 41.60

ДОРОГИ ТРЕБА БЕРЕГТИ

Працівники ДП «Волинський облавтодор» спільно з інспекторами Державної служби України з безпеки на транспорті, національною поліцією, представниками громадськості на пересувному комплексі габаритно–вагового контролю проводять зважування багатотонних автомобілів і перевірку їхніх параметрів...

Працівники ДП «Волинський облавтодор» спільно з інспекторами Державної служби України з безпеки на транспорті, національною поліцією, представниками громадськості на пересувному комплексі габаритно–вагового контролю проводять зважування багатотонних автомобілів і перевірку їхніх параметрів...

Василь ЧЕРНЯК


Однією з причин, що призводить до руйнування українських доріг, є збільшення руху великовагових транспортних засобів, які поважчали більш ніж у два рази. Зазначимо, що допустимі такі вагові параметри: загальна маса – 40 тонн, навантаження на одиничну вісь – 11, а на здвоєну і потрійну – 18 і 24 тонни. Заборонено також рух машин дорогами загального користування місцевого значення з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни. Слід пам’ятати, що руйнівний вплив на покриття доріг при перевантаженнях зростає у п’ять – десять разів.
Telegram Channel