Україна не змогла окупити «Євробачення»
Конкурс приніс Україні близько 500 млн гривень, тоді, як на підготовку до шоу було витрачено 655 млн
Про це повідомляє ЛІГА.net, зазначаючи, що "пісенний конкурс приніс бізнесу близько 500 млн гривень доходів, тоді, як на підготовку до шоу Україна витратила більше: 455 млн гривень було виділено з держбюджету, ще 200 млн – з бюджету Києва".
Ані квиткові агентства, ані ресторатори, ані міжнародний аеропорт "Бориспіль" не змогли підвищити доходи за рахунок конкурсу
При цьому підкреслюється: за даними КМДА на "Євробачення" приїхало близько 60 тис. туристів – з них близько 20 тис. іноземців – "Іноземні гості в середньому витрачали в столиці 150 євро за день і за чотири дні залишили в Києві близько 12 млн євро (360 млн гривень). Внутрішні туристи залишали в місті приблизно по 800 гривень за день і за ті ж чотири дні принесли Києву 128 млн гривень".
Крім того, наголошується: ані квиткові агентства, ані ресторатори, ані міжнародний аеропорт "Бориспіль" не змогли підвищити доходи за рахунок конкурсу – "Вдалося заробити на пісенному шоу хіба що готельєрам. Середнє завантаження київських готелів, які підвищили на цей період ціни на 15-20%, склало близько 80%".