Курси НБУ $ 41.61 € 43.82

Український інтернет активно розвивається

Про це свідчать дані про ринок реклами в Мережі

Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України в першому півріччі 2017 р склав 827 млн грн, що на 42% перевищило аналогічний показник першого півріччя 2016 р. Про це свідчать результати дослідження, проведеного Інтернет Асоціацією України. Частка прямих продажів на ринку склала 56%, повідомляє портал Ритм.tv.



Показники обсягів ринку в Інтернеті зросли на 42% в порівняні з минулим роком.



Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися наступним чином: – банерна реклама – 39,6%; – in-stream video – 40,6% – in-page video - 4,7%; – інші нестандартні рішення - 5,7%; – спонсорство – 9,4%. Частки мобільного медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) в частках від загального обороту медійної інтернет-реклами склали: – частка банерної реклами – 18,1%; – частка in-stream video – 7,6%; – частка in-page video (content-roll) – 0,05%; – частка нестандартних рішень – 5,3%; – спонсорство – 3,6%. Вперше в ході досліджень було визначено частку соціальних медіа і месенджерів (FB, VK, Однокласники, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і ін.), Вона склала 18,6%. Раніше повідомлялося, що обсяг ринку медійної інтернет-реклами України в 2016 р склав 1,78 млрд грн, що на 38% перевищило аналогічний показник за 2015 р

Telegram Channel