Щоб гарно виглядати на селфі — вкорочують носи
Статистичні дані свідчать, що 42% пацієнтів роблять ринопластику, щоб зробити вдалі фото для соцмереж
Фахівці з'ясували, що через близькість камери ніс на селфі виглядає на 30% більшим, ніж насправді. І пластичні хірурги кажуть, що 42% їх пацієнтів хочуть зробити операції саме для того, щоб краще виходити на фото, які вони викладають у Facebook і Twitter. Про це розповідає Вокруг Света.
У 2016 році чоловіки та жінки по всьому світу витратили 16 мільярдів доларів, щоб виправити «недоліки» своєї зовнішності
Дослідники порівняли довжину і ширину носа та його кінчика на фотографіях, зроблених на відстані 30 см, 152 см і максимально далеко від об'єкта. Виявилося, що при близькій зйомці носи виглядають на 30% більше у чоловіків і на 29% - у жінок в порівнянні з фотографіями, зробленими за 150 см від людини. «Чим ближче камера знаходиться до обличчя, тим більшим буде здаватися ніс, - сказав керівник дослідницької групи доктор Паскховер. - І це нерідко змушує людей шукати вирішення проблеми в кабінеті пластичного хірурга».
У 2014 році Американська академія лицьової пластичної та реконструктивної хірургії опублікувала результати дослідження, згідно з якими у одного з трьох пластичних хірургів збільшилася кількість пацієнтів, незадоволених своїми фото в соцмережах. У 2016 році чоловіки та жінки по всьому світу витратили 16 мільярдів доларів, щоб виправити «недоліки» своєї зовнішності. Результати опитування, опубліковані минулого року виданням JAMA Facial Plastic Surgery, показали, що в 99% випадків люди звертаються до пластичних хірургів, щоб бути схожими на знаменитостей або щоб догодити підписникам в соцмережах.