
Коли не піднімуть тарифи, то перевізники й далі продовжать зупиняти автобуси.
П’ять гривень за проїзд або компенсація перевізникам
Таку вимогу ставлять луцькі маршрутники владі
Інакше, кажуть, не будуть возити пасажирів. Як заявив під час громадського обговорення про підвищення вартості проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах у звичайному режимі, один із найкрупніших перевізників, директор підприємства «Санрайз» Юрій Девіцький, тарифи потрібно було підвищувати ще восени минулого року, коли більш як на 30 відсотків піднялася вартість пального. А воно, як відомо, є основною статтею затрат. Зараз, за його словами, підприємство працює собі на збитки. Нема грошей на ремонт і оновлення рухомого складу. Тож доводиться брати кредити. Борг «Санрайзу» перевищив 4 мільйони гривень.
Про подорожчання запчастин, пального і необхідність підняття вартості проїзду говорив і директор «АТП-10701» Сергій Дьомін.
Як заявив під час громадського обговорення про підвищення вартості проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах у звичайному режимі, один із найкрупніших перевізників, директор підприємства «Санрайз» Юрій Девіцький, тарифи потрібно було підвищувати ще восени минулого року, коли більш як на 30 відсотків піднялася вартість пального.
– Сьогодні в Луцьку вже «вмерло» чотири маршрути, — повідомив він. — Ще п’ять тримаються з останніх сил і готові до цього. Коли не піднімуть тарифи, то перевізники й далі продовжать зупиняти автобуси. Тобто, сьогодні перед нами стоїть питання: будемо завтра працювати чи ні?
Водночас перевізники підтримали ідею обстежувати пасажиропотік, щоб на підставі цього вирішити піднімати чи не піднімати вартість проїзду у маршрутках. Свої пропозиції та зауваження щодо формування тарифу на перевезення висловили члени виконкому міської ради, депутати, представники громадських організацій. Остаточне рішення про вартість проїзду в луцьких маршрутках буде прийняте у травні на засіданні виконкому.
