Курси НБУ $ 41.51 € 48.65
Як доїхати неушкодженим: в Україні взялись за нелегальних таксистів

Auto24

Як доїхати неушкодженим: в Україні взялись за нелегальних таксистів

Легальні перевізники осудили беззаконня поліції. Правоохоронці повинні контролювали таксистів, 90 відсотків яких в Україні їздить без ліцензії.

Авто без гальм, хамство, аварії. А головне – поскаржитися нікому. Так може завершитися поїздка з таксистом-нелегалом, тобто тим, хто працює без ліцензії. А їх, кажуть експерти, в Україні 90 відсотків, інформує 24 канал.

Саме правоохоронці повинні контролювали таксистів, 90 відсотків яких в Україні їздить без ліцензії. Позивач Андрій Антонюк, голова правління "Української таксомоторної асоціації", стверджує, що представляє в суді інтереси не легальних таксистів, а пасажирів.

- Я думаю, що від того мають виграти всі. Виграють від цього рішення і пасажири: послуга має стати якіснішою і безпечнішою. І держава, бо люди будуть платити податки, – зазначив Андрій Антонюк.

І, справді, немає гаратній, що ти доїдеш до пункту призначення неушкодженим. Медичних чи психічних обстежень неліцензовані водії не проходять. А у випадку аварії пасажир навіть не може добитись компенсації. Схожими повідомленнями просто рясніють соцмережі. Саме так сталося з киянкою Тетяною Зацерковною.

Поліція виправдовується, мовляв просити показати ліцензію без держслужби з безпеки на транспорті не можуть. А спільні виїзди організовують не часто. На прохання каналу 24 транспортна служба їде в рейд. Це ідеальний варіант: на пошуки нелегалів вирушаємо з правоохоронцями. Не встигли виїхати – перший порушник. Чоловік виправдовується: "Гроші дала на бензин, щоб я привіз сюди дочку".

Таких – 90 відсотків таксистів. Щоб змінити ситуацію, держава повинна заохочувати водіїв працювати легально.

Під'їжджає авто з логотипом таксі на литовських номерах. Просять документи. Цей таксист теж не зміг похвалитись ліцензією. А за її відсутності, до речі, штраф від 17 тисяч гривень. Водій про таке не чув.

За годину рейду перевірили шістьох водіїв, і всі або без ліцензії, або з протермінованим документом. Таких – 90 відсотків таксистів. Щоб змінити ситуацію, держава повинна заохочувати водіїв працювати легально. Дати можливість людям легально заробляти ці кошни, не створювати шалені податки. Зробити все максимально просто, щоб людина була партнером держави, а держава партнером людини, – прокоментував юрист Ростислав Кравець.

За цю справу вже взялися у Державній службі України з безпеки на транспорті. Подали на розгляд парламенту законопроект. Йдеться там, щоправда, не про податки, а про спрощену реєстрацію.

"До кінця року запрацює електронний кабінет. Кожен перевізних зноже отримати ліцензію в онлайн-кабінеті. Йому не потрібно буде кудись йти, чи стояти в чергах", – зазначив в.о. голови Державної служби України з безпеки на транспорті В'ячеслав Дідківський.

А ще законопроект чітко зобов'язує диспетчерів контролювати відбір водіїв.

Telegram Channel