Курси НБУ $ 41.60 € 43.81
У Ковелі відбулась зустріч з водіями маршруток та учасниками АТО

Перевізники повинні провести з усіма водіями відповідні бесіди, аби вони толерантно ставилися до бійців.

kosharuk.com.ua

У Ковелі відбулась зустріч з водіями маршруток та учасниками АТО

Повага до Героїв повинна бути на кожному кроці

Про це повідомляється на персональному сайті заступника голови Волинської ОДА і колишнього мера Ковеля Сергія Кошарука.

«У зв’язку з тим, що частішають випадки конфліктів між водіями ковельських маршруток та учасниками АТО, фракція «Солідарність», головою якої я є, вирішила розібратися у причинах непорозумінь та допомогти їх усунути, аби надалі обидві сторони не мали претензій одна до одної.

Отож ми підтримали ініціативу зустрічі усіх сторін – одного з ковельських перевізників, АТОвців, депутатів, та інших представників громадськості.

АТОвці нагадали, скільки зафіксовано випадків нетактовної поведінки водіїв маршрутних таксі стосовно учасників бойових дій. Найсвіжіший відбувся нещодавно, і усі деталі конфлікту були зафільмовані (про це повідомляли місцеві ЗМІ). Наші військові просили знайти шляхи вирішення проблеми, щоб у майбутньому уникнути подібних ситуацій.

АТОвці нагадали, скільки зафіксовано випадків нетактовної поведінки водіїв маршрутних таксі стосовно учасників бойових дій.

 

Перевізник Сергій Корсак, водій якого нещодавно відмовився перевозити за посвідченням учасника бойових дій військового, зі свого боку нарікав на те, що місцеві та державні органи влади не шукають ефективних шляхів, які компенсували б перевезення усіх пільгових категорій населення. Мовляв, перевізник втрачає великі кошти, тож не дивно, що частині пільговиків відмовляють в праві на безкоштовний проїзд.

Мені та моїм колегам депутатам довелося нагадати Сергію Корсаку його ж слова, а саме, що перевізникам забороняється відмовлятися від пільгового перевезення без належних підстав. Тому, якщо пільговику відмовляють у проїзді, він повинен уточнити ім’я та контактні дані перевізника, прізвище та ім’я водія, записати номер транспортного засобу, дату, час і маршрут - якомога більше інформації, аби можна було запитати у перевізника причину невиконання Закону України. У разі нахабного небажання перевізником дотримуватися закону, можна прискіпливо перевірити дотримання норм та позбавляти його маршруту.

А взагалі депутати нашої фракції вважають, що проблему пільгових перевезень можна владнати простіше - варто було б запровадити електронні квитки. Таким чином можна відстежити не лише реальну кількість перевезених пільговиків, а й обсяги пасажиропотоку в цілому. Впровадження електронних квитків дасть змогу зрозуміти, що перевізнику вистачає тих коштів, які міська влада компенсує, а за необхідності додати ще.

Питання упорядкування пільгових пасажирських перевезень актуальне по всій Україні. Над його розв’язанням думають і у Кабміні. Нещодавно КМУ прийнято рішення «Про встановлення державних соціальних нормативів у сфері транспортного обслуговування». Постановою затверджується соціальна норма кількості пільгових поїздок, а також розподіл пільгових поїздок транспортом загального користування на міських та приміських маршрутах, що потрібно для визначення розміру щомісячної готівкової виплати. Це черговий крок українського уряду до надання пільг у готівковій формі замість пільг компенсації. Місцева влада при бажанні та можливості може збільшувати пільгові нормативи.

Зустріч завершилась домовленістю: перевізники повинні провести з усіма водіями відповідні бесіди, аби вони толерантно ставилися до АТОвців і не відмовляли у безкоштовному проїзді, АТОвці повинні повідомляти у виконавчий комітет Ковельської міської ради та депутатам, зокрема з «комунальної» комісії про випадки відмови їм у проїзді, а депутатам треба попрацювати над удосконаленням системи пільгових перевезень і прийняти відповідне рішення на сесії міської ради, опираючись на урядові рішення та Закон України», – йдеться на сайті.

Telegram Channel