
Орієнтований підхід до навчання є одним з актуальних напрямів інноваційного розвитку природничо-математичної освіти
Волинські педагоги взяли участь у міжнародній науково-практичній конференції щодо розвитку STEM-освіти
STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Абревіатура STEM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), mathematics (математика) – і найбільший «козир» STEM-освіти у тому, що вона допомагає опанувати їх не відокремлено, а за допомогою інтеграції всіх п’яти дисциплін у єдину систему навчання
Прискорення процесів глобалізації в економіці та політиці висувають нові вимоги до структури та якості освіти. Про це інформує Школа-гімназія Голоби.
Сьогодення об'єктивно стикається з дефіцитом спеціалістів, обізнаних у науковій сфері, здатних брати участь в інноваційних процесах і забезпечити стабільний розвиток суспільства у майбутньому. STEM - орієнтований підхід до навчання є одним з актуальних напрямів інноваційного розвитку природничо-математичної освіти.
Сьогодення об'єктивно стикається з дефіцитом спеціалістів, обізнаних у науковій сфері, здатних брати участь в інноваційних процесах і забезпечити стабільний розвиток суспільства у майбутньому.
У зв'язку з актуальністю STEM-освіти делегація Голобської школи-гімназії у складі Клімук Л.В. (учитель математики), Пахолюка І.В. (учитель хімії) під керівництвом директора ООЗ, Хом'як Н.В. взяли участь у ІV Міжнародній науково-практичній конференції "STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку", що відбувалася 8-9 листопада у Києві.
Метою науково-практичної конференції було обговорення умов розвитку STEM-освіти в Україні, пошук ефективних методичних підходів і технологічних рішень упровадження STEM-навчання в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи, представлення інноваційних моделей і технологій навчання учнівської молоді щодо побудови успішної кар’єри в майбутньому. Наукова тематика конференції охоплювала такі проблеми:
1. Науково-теоретичні аспекти STEM-освіти;
2. STEM-освіта: розвиток, досвід, перспективи;
3. Підготовка педагогічних кадрів та освіта дорослих. Програмою конференції передбачено проведення Освітнього форуму, майстер-класів, педагогічних студій, тренінгів, STEM-майстерень, стендових презентацій, зустрічей.
Окрім того, вчитель школи-гімназії Тетяна Марценюк зайняла ІІ місце у ІІ Хакатоні для вчителів STEM: гендерночутливий підхід до навчання, що відбувався 9-11 листопада у м. Івано-Франківськ за підтримки Центру "Розвитку Корпоративної Соціальної Відповідальності" спільно з Фондом ООН у галузі народонаселення в рамках ініціативи ДівчатаSTEM.
