
У Ковелі «Волиньгаз» відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів
Під брендом Регіональної газової компанії ПАТ «Волиньгаз» відбулось введення в дію сучасного Центру обслуговування клієнтів у місті Ковелі, відтак, новий офіс знаходиться за адресою: вул. Степана Бандери, 34 А
Відтепер щодня, окрім вихідних, споживачі природного газу міста Ковеля та прилеглих районів зможуть одержувати консультації і проводити різноманітні операції. Відкриття Центру обслуговування клієнтів - це етап реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Волині.
Участь в офіційній церемонії відкриття Центру взяли: голова правління ПАТ «Волиньгаз» Мирослав Коротя, голова сектору НКЕКП у Волинській області Андрій Козачук, перший заступник голови районної державної адміністрації Роман Кульцман, перший заступник Ковельського міського голови Михайло Гетьман, заступник голови районної ради Олександр Пасенковський.
Роман Кульцман передав вітання, адресовані керівництву та працівникам газової сфери від голови райдержадміністрації Віктора Козака та зауважив, що відкриття сучасного Центру обслуговування - це крок спрямований до жителів Ковельщини – споживачів природного газу. Тож у приміщенні, облаштованому за європейськими стандартами, буде зручно і працювати, і отримувати послуги. Роман Ярославович подякував керівництву місцевого відділення ПАТ «Волиньгаз» за співпрацю, адже опалювальний сезон у Ковельському районі цього річ розпочався оперативно і вчасно, а також побажав працівникам Центру успішної, результативної діяльності та позитивних клієнтів.
Після офіційних виступів і привітань, за давньою християнською традицією представником духовенства був здійснений чин освячення приміщення Центру. А далі, водночас офіційно і зворушливо - спільне перерізання стрічки, а отже старт діяльності Центру обслуговування клієнтів РГК ПАТ «Волиньгаз».
Щодо роботи Центру, то відтепер якісно та оперативно в одному офісному приміщенні європейського формату жителів Ковельщини консультуватиме 6 комунікабельних менеджерів, котрі володіють універсальними навичками. Споживачі здійснюватимуть різноманітні операції – укладення договорів на розподіл та постачання газу, замовлення довідок і консультації щодо особового рахунка, оформлення технічної документації на приєднання до газової мережі та ін.
Тож у приміщенні, облаштованому за європейськими стандартами, буде зручно і працювати, і отримувати послуги. Роман Ярославович подякував керівництву місцевого відділення ПАТ «Волиньгаз» за співпрацю, адже опалювальний сезон у Ковельському районі цього річ розпочався оперативно і вчасно, а також побажав працівникам Центру успішної, результативної діяльності та позитивних клієнтів.
Родзинка Центру – автоматизована електронна черга. Програмне забезпечення дозволить оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформуватимуть щодо наявності і номеру місця вільного фахівця. Адміністратор зони ресепшн завжди буде готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами «тонкий клієнт» для реєстрації Особистого кабінету споживача газу або провести оплату через платіжні термінали.
Зручне місце розташування в місті залізничників, сучасний дизайн, просторі, світлі та зручні приміщення, ергономічні дивани та кулери з водою, безкоштовний WI-FI – необхідний комфорт клієнтам при наданні послуг. Особливу увагу розробники приділили зручному зонуванню, щоб клієнти могли легко орієнтуватися всередині. Зручно буде завітати до ЦОК людям із обмеженими фізичними можливостями, бо при вході в приміщення є спеціальний пандус, а також обладнаний під їх потреби санвузол. Комфортно себе почуватимуть і батьки з дітками – на них у новому офісі облаштований спеціальний дитячий куточок.
Прийом відвідувачів проводять з 8 до 17 години без обідньої перерви. Вихідні: субота та неділя.
