
Освіта: STEM-освіта – дієвий інструмент Нової української школи
Педагоги вчилися, як виховати учня-дослідника
Днями на базі ЗОШ І-ІІ ст. с. Жовтневе відбувся практичний семінар вчителів математики та фізики на тему: «Використання моделі STEM-навчання на інтегрованих уроках математики та фізики»
Одним з актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного профілів освіти виступає STEM-орієтований підхід до навчання, завдяки якому діти розвивають логічне мислення, технічну грамотність, вчаться вирішувати поставлені задачі, формувати навички самостійної роботи з різними джерелами інформації, оформляти результати спостережень. Особливою формою наскрізного STEM-навчання є інтегровані уроки, які спрямовані на формування в учнів цілісного світогляду, на яких вчитель виступає як консультант, а учень-дослідником.
Учасники семінару відвідали інтегрований урок по темі «Прогресії», який провели вчителі математики та фізики ЗОШ І-ІІ ст. с. Жовтневе Луцюк Г.А. та Сьомка Р.І., на якому учні 9 класу самостійно шукали шляхи вирішення задач на прогресію засобами математики і фізики, працювали над презентаційними проектами, переконалися у єдності наукових знань та прийомів їх застосування.
Особливою формою наскрізного STEM-навчання є інтегровані уроки, які спрямовані на формування в учнів цілісного світогляду, на яких вчитель виступає як консультант, а учень-дослідником.
Вчителі загальноосвітніх шкіл району обмінятися думками щодо реалізації STEM-навчання в умовах сьогодення, а Попович О.В. (ЗОШ І-ІІІ ст. с. Овадне), Панасюк Я.О. (ЗОШ І-ІІ ст. с. Ласків), Віннік О.О. (ЗОШ І-ІІІ ст. м. Устилуг) поділитися досвідом із запровадження STEM-навчання, запропонували необхідний інструментарій для розвитку необхідних компетентностей учнів.


