«Весь захист – каска»: розслідують загибель гірника на волинській шахті - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 24.33 € 26.85
«Весь захист – каска»: розслідують загибель гірника на волинській шахті

Загинув водій електровозу Леонід Шевчук.

24tv.ua

«Весь захист – каска»: розслідують загибель гірника на волинській шахті

Управління Держпраці у Волинській області створило комісію розслідування смертельного нещасного випадку на шахті «Бужанська»

Наказом управління Держпраці у Волинській області створено комісію з розслідування смертельного нещасного випадку, який стався з машиністом електровоза підземного ВП «Шахта «Бужанська ДП «Волиньвугілля», інформує пресслужба управління, пише БУГ.

За попередніми даними, нещасний випадок стався 28 липня у виробці Головного східного відкотного штреку в районі ПК-50.

Нещасний випадок стався 28 липня у виробці Головного східного відкотного штреку в районі ПК-50.

Комісія зі спеціального розслідування нещасного випадку з’ясує обставини та причини його настання. Також буде визначено осіб, дії чи бездіяльність яких призвела до загибелі гірника.

За годину після початку 3-х зміни, о 21:05 повідомили диспетчеру, що водій електровозу Леонід Шевчук загинув.Першими на місце події прибули чергові воєнізованого гірничо-рятувального загону. З ними був лікар, який констатував смерть, – йдеться в сюжеті Суспільного. 

Начальник дільниці вентиляції і техніки безпеки Олександр Суліма розповів, що були отримані травми, несумісні з життям. Перед кожним виходом в наряд працівники проходять інструктажі з техніки безпеки.

Напарник загиблого розповів, що техніка безпеки в шахті для електровозів, для відкатки відсутня.

Натомість гірник, колега загиблого Анатолій Цьось каже, що є чимало причин, які могли спричинити трагедію. «Дуже зажаті штрика. Треба робити перекріплення штриків. Треба робити машини, тормоза. А це все доводить до того», – зазначає машиніст електровоза. 

Напарник загиблого розповів, що техніка безпеки в шахті для електровозів, для відкатки відсутня. «Це все доводить до того, що рано чи пізно з’являються травми. Все це пов’язано з вищими ешелонами, які не проплачують фінансування на техніку безпеки, от і вийшла така важка ситуація, я не можу говорити. В нас такі електровози, що в нас не передбачена захищена кабіна. Весь захист каска. І все», – каже Микола Семенюк.

 

Джерело: БУГ.