Курси НБУ $ 39.55 € 42.06
Пропагандист Володимир Соловйов викликає найбільшу довіру у росіян серед журналістів

«Хто в телевізорі - той і викликає довіру», - пояснюють соціологи.

Medialeaks

Пропагандист Володимир Соловйов викликає найбільшу довіру у росіян серед журналістів

До п'ятірки журналістів, які викликають найбільшу довіру у росіян, потрапили лише телеведучі федеральних каналів

«Левада-Центр» назвав журналістів, які користуються у росіян найбільшою довірою. Про це повідомляє УНІАН з посиланням на РБК. Лідери – ведучі телевізійних ток-шоу і новинних програм Володимир Соловйов (програма «Вечір з Володимиром Соловйовим, «Росія 1») - 23%, Андрій Малахов («Прямий ефір», «Росія 1») - 11%, Андрій Норкін («Місце зустрічі », НТВ), Володимир Познер («Познер», «Перший канал») і Ольга Скабєєва («60 хвилин», «Росія 1») - по 6%. За рік до того у топ найбільш авторитетних для росіян журналістів потрапили ті самі постаті - Соловйов (11,1% респондентів, які їм довіряють), Андрій Малахов (8,2%) і Володимир Познер (7,2%). За ними з 2% йшли телеведучі Дмитро Кисельов, Ольга Скабєєва і Євген Попов.

«В останні роки, особливо це помітно серед політичних ток-шоу, намічається тренд на спрощення мови, на надемоційність, на псевдонародність», - пояснює підсумки дослідження політолог Євген Іванов. На його думку, із загального ряду перерахованих телеведучих вибивається Володимир Познер, до якого відчувають довіру не лише як до журналіста, а й як до особистості з яскравою і багатою біографією.

В останні роки, особливо це помітно серед політичних ток-шоу, намічається тренд на спрощення мови, на надемоційність, на псевдонародність.

Популярні серед молоді журналісти, зокрема ведучий YouTube-шоу «ВДудь» Юрій Дудь і автор кількох проектів на «Дощі» Ксенія Собчак, до числа журналістів, які користуються найбільшою довірою, не потрапили, розповів РБК співавтор дослідження, заступник директора Левада-центру Денис Волков.

За його словами, позиції журналістів у рейтингу визначаються каналом отримання інформації. «Все-таки телебачення залишається основним джерелом інформації», - вважає він.

Дудь і Собчак згадувались у минулорічному опитуванні «Медіастандарту» і ЦИРКОНу як популярні у молодіжної аудиторії. Це є незначним у загальній вибірці, зазначив Волков. Коли в березні 2018 року Левада-центр досліджував, які передачі росіяни дивляться більш-менш регулярно по телевізору або в інтернеті, рейтинг «ВДудь» у загальній вибірці становив 2%, але 8% серед молоді 18-24 років. У дослідженні «Медіастандарту» йшлося, що на відміну від телеведучих представників радіо, інтернету і преси респонденти знають мало. Імена журналістів у цих сферах згадувалися в межах статистичної похибки.

У категорії «преса» росіяни найчастіше називали Дмитра Бикова, Анну Політковську і Ольгу Богуславську (у всіх 0,1-0,2%), а в інтернет-категорії - Дудя, Собчак і Анатолія Шарія (0,4-0,7%). Починаючи з вікових груп від 35 років і старші телебачення залишається домінуючим джерелом отримання інформації, зазначає політолог Іванов. Такі результати показало загальноросійське опитування, проведене в березні 2019 року серед міського і сільського населення обсягом 1,6 тис. осіб у віці від 18 років і старші в 137 населених пунктах 50 регіонів.

Дослідження проводиться вдома у респондента методом особистого інтерв'ю, похибка становила 3,4%. Респондентів попросили назвати п'ятьох російських журналістів, публіцистів, оглядачів, провідних суспільно-політичних ток-шоу, які виступають на радіо, телебаченні, в пресі й інтернеті, за роботою яких вони намагаються стежити.

Telegram Channel