
Літає "гуцульський гелікоптер" на бензині. Витрачає 20 літрів пального на годину, якщо гвинтокрил просто зависає у повітрі.
На Закарпатті сільський голова літає на саморобному «гуцульському» вертольоті
Рахівчанин мріє показувати туристам Карпати з висоти пташиного польоту!
Тому й створив саморобний "вертоліт" вартістю у дві з половиною тисячі "зелених", пише Інфокава.
До створення свого "гуцульського гвинтокрила" конструктор-аматор з Рахівщини Федір Митрюк готувався ретельно: 2 роки вивчав літературу, зустрічався з конструкторами-аматорами, робив креслення. Збирав необхідні деталі. Загалом на запчастини для літака витратив 2,5 тисячі доларів.
"Редуктор з автомобіля, двигун з автомобіля "Хонда", решта узлів – це доступні речі, які можна в гаражі зробити. В домашніх умовах можна все зробити", – впевнений конструктор-аматор.
Літає "гуцульський гелікоптер" на бензині. Витрачає 20 літрів пального на годину, якщо гвинтокрил просто зависає у повітрі. Якщо ж здіймається над Карпатами, вистачає і 12 літрів. Вітер буквально несе апарат.
Літає "гуцульський гелікоптер" на бензині. Витрачає 20 літрів пального на годину, якщо гвинтокрил просто зависає у повітрі.
Зараз майстер працює над кабіною пілота. Він запевняє, вона буде сучасною та яскравою.
Родина аерохобі Федора не особливо підтримує, каже чоловік. Але й не заважає. А ось сусіди захоплюються винахідливістю односельця.
Майстер переконаний, після випробувань та певних доопрацювань гвинтокрил можна запускати у серійне виробництво. На його думку, такий транспорт є ідеальним для Карпат. Федір Митрюк мріє показувати туристам Карпати з висоти пташиного польоту.
