Курси НБУ $ 39.22 € 42.37
Українці майже половину коштів з банківських карт витрачають на продукти

Заробили і половину проїли

nashemisto.dp.ua

Українці майже половину коштів з банківських карт витрачають на продукти

На їжу - 46%

В Україні все більш звично люди розплачуються банківськими картами і вже починають дивуватися, коли в магазині не виявляється терміналу для розрахунків. Аналітики Приватбанку підрахували кількість коштів, витрачених українцями і розподілили напрямки, куди вони були витрачені. І виявилося, що майже половину коштів зі своєї картки люди витрачають на продукти - 46%, інформує "Дзеркало тижня".

У липні в мережі торговельних терміналів Приватбанку українці витратили з банківських карт понад 20,8 млрд. грн, з них 9,5 млрд. – на продукти харчування. Як повідомили в банку, на другому місці за обсягами були витрати на кафе, ресторани та інші місця громадського харчування – 2,1 млрд. грн.

Майже 10%, або 2 млрд. грн, в липні українці витратили на меблі та товари для дому, а понад 1,5 млрд. грн. – на одяг і взуття. У топ-5 витрат з карт українців, за даними банку, також входять витрати на аптеки і медицину – 1,45 млрд. грн.

У липні в мережі торговельних терміналів Приватбанку українці витратили з банківських карт понад 20,8 млрд. грн, з них 9,5 млрд. – на продукти харчування. Як повідомили в банку, на другому місці за обсягами були витрати на кафе, ресторани та інші місця громадського харчування – 2,1 млрд. грн.

За словами керівника напряму обслуговування торговельних підприємств Приватбанку Євгена Васильцова, сьогодні мережа POS-терміналів банку налічує 200 тисяч пристроїв, тому така статистика є репрезентативною для всієї України. 

Найбільше терміналів Приватбанку діє в продуктових магазинах і супермаркетах – майже 65 тис. 30 тис. пристроїв функціонують в меблевих і ремонтних магазинах, 25 тис. POS-терміналів дозволяють розраховуватися в закладах харчування. У топ-5 найбільш безготівкових сфер увійшли також магазини одягу і взуття та аптеки. Щомісяця клієнти банку здійснюють в POS-терміналах більше 100 мільйонів операцій.

Telegram Channel