Курси НБУ $ 39.22 € 42.37
У Луцьку припиняють роботу над створенням Музею історії залізниці

Будівля на вулиці Стрілецькій, у якій хотіли облаштувати Музей історії залізниці, а раніше пропонували створити Музей Луцька.

volyn-museum.com.ua

У Луцьку припиняють роботу над створенням Музею історії залізниці

Роботу над проєктом Музею історії залізниці у Луцьку припиняють, оскільки він не знайшов підтримки ні з боку «Укрзалізниці», ні в самому Луцьку. Про це йдеться на сторінці «Музей залізниці в Луцьку» у Facebook, пише Музейний простір Волині.

Ідея облаштувати сучасний музейний та громадський простір із активностями для дітей та дорослих, віртуальним тренажером машиніста, тематичним кафе та крамницею, експозицією історичних залізничних артефактів з різних куточків Волині НЕ ЗНАЙШЛА підтримки ні в керівництва Укрзалізниці, ні в місті Луцьк.

Лист покійного голови міста до керівника УЗ, з якого бере початок ця публічна ініціатива, залишився без відповіді. Зусилля молодих істориків та архітекторів, які витратили свій час та кошти заради спільної і доброї для міста справи виявилися марними.

На жаль, ініціатива вдихнути життя у забутий історичний район Луцька, ревіталізувати його та приміщення, яке стало притоном - не викликала необхідного резонансу.  

На жаль, ініціатива вдихнути життя у забутий історичний район Луцька, ревіталізувати його та приміщення, яке стало притоном - не викликала необхідного резонансу.

Проект першої залізничної станції Луцька.
Проект першої залізничної станції Луцька.

"Ми хотіли більше туристів, позитивного іміджу та робочих місць для УЗ та міста. Ми також не зможемо увічнити пам'ять депортованих волинян (євреїв, поляків, українців), для багатьох з них станція стала місцем прощання з домом. Серед планів було створення окремої експозиції у товарному вагоні. Першим і наразі останнім експонатом віртуального музею став проект першої залізничної станції Луцька, яку нам вдалось дістати за кордоном... Подяка працівникам відділу історичної спадщини залізниць України Департаменту корпоративної соціальної відповідальності ПАТ «Укрзалізниця», які робили дуже багато зусиль, щоб вдихнути у проект життя і донести його до свого керівництва, архітекторам Parallel Studio, які творили фантастичну візуалізацію, Артуру Альошину, який відстежив місцезнаходження проекту станції", – йдетсья у повідомленні.

Telegram Channel