Курси НБУ $ 41.46 € 44.34
«Там Там» пропонує своїм покупцям пиво із простроченим терміном придатності (фото)

Волинь-нова

«Там Там» пропонує своїм покупцям пиво із простроченим терміном придатності (фото)

Зіпсований напій навмисно виставляють у перших рядах...

У відомому луцькому супермаркеті, який нещодавно неабияк оновив свої торговельні площі, зафіксовано факт продажу пива із простроченим терміном придатності до споживання. До того ж, є підстави думати, що йдеться не про прикру помилку – а про зумисні дії, направлені на те, аби таки продати товар, який підлягає списанню та утилізації.

До того ж, є підстави думати, що йдеться не про прикру помилку - а про зумисні дії, направлені на те, аби таки продати товар, який підлягає списанню та утилізації.

Як повідомили volyn.com.ua любителі пінного напою, вони вирішили запастися пивцем задля цікавішого перегляду сьогоднішнього поєдинку відбору до Євро-2020 між збірними України та Литви.

Зупинилися на «Живому Жигулівському» виробництва ТОВ «Рівень ЛТД».

 

Вже поклавши до кошика кілька пляшок, щирі шанувальники пива та футболу вирішили таки перевірити придатність напою до споживання – адже зберігати цей сорт можна не більше 30 діб.

 

Яким же було подивування покупців, коли вони побачили: на пляшках вказані дати виробництва «02.09.19» та «09.09.19» – від обох дат вже минуло 30 діб, тож це пиво є непридатним до споживання. Адже йому станом на сьогодні, 11 жовтня, вже «стукнуло» відповідно 40 діб (виготовленому 2 вересня) та 33 доби (виготовленому 9 вересня).

 
 

Можна було б припустити, що йдеться про якусь прикру помилку. Але ж ні: покупці брали крайні, найближчі до них пляшки. Перевіривши ж напій з наступних рядів, вони з'ясували – далі розміщений свіженький напій, на якому зазначена дата виготовлення «01.10.19».

 

Тобто пляшки навмисно розмістили таким чином, аби покупці взяли саме зіпсований напій. Ймовірно, сподіваючись на підвищений попит на пиво та знижену уважність покупців у день проведення відповідального футбольного матчу за участю Національної збірної України.

І це в супермаркеті, який всіляко акцентує увагу на пропагуванні «сімейних традицій», а також на своєму оновленні.

 
Telegram Channel