
Сільська рада також планує закупити електронні квитки.
Хто відшкодує вартість проїзду в громадському транспорті Луцька пільговикам із прилеглих сіл?
У Підгайцівській ОТГ стурбовані введенням безготівкової оплати проїзду при перевезенні пасажирів у міському громадському транспорті обласного центру з 11 листопада 2019 року
«Гостро постало питання щодо відшкодування вартості проїзду пільгових категорій людей, які зареєстровані чи проживають поза межами міста Луцька (наприклад в Підгайцівській громаді) та користуються міськими транспортними засобами» – йдеться на сайті громади.
В ОТГ зазначили, що зобов’язання перед перевізниками міжміських маршрутів сільською радою виконано в повній мірі та відшкодовано за перевезення пільгової категорії населення, яких у громаді налічується більше 1800 осіб, у розмірі 406 080 гривень за кошти місцевого бюджету (це є цільова виплата, яка субвенцією перераховується управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації для розрахунку перед перевізниками).
Може виникнути проблема у вигляді зміни руху міжміського маршруту на користь міського, що позбавить жителів громади комфортності та зручності пересування.
Парадоксальною ситуацією є те, що законом передбачено покриття витрат на транспортні послуги пільговій категорії населення, проте, зазвичай такий ресурс для їх реалізації перекладають на плечі місцевих бюджетів.
З метою чіткого обліку громадян пільгової категорії населення (визначення пасажиропотоку), які користуються міським транспортом, сільською радою вирішується питання щодо оформлення персоніфікованих електронних квитків, шляхом укладання угоди з оператором через центр надання адміністративних послуг щодо фактичної компенсації проїзду у вигляді адресної допомоги, розмір якої буде визначено рішенням сільської ради.
Діти, які навчаються в місті Луцьку, квитки отримають за місцем навчання, а проїзд пільгової категорії з їх числа – відбуватиметься також за рахунок коштів адресної допомоги.
Однак, як наслідок, може виникнути проблема у вигляді зміни руху міжміського маршруту на користь міського, що позбавить жителів громади комфортності та зручності пересування до свого місця роботи чи у власних потребах, а перевізника – рентабельності такого маршруту.
До речі, тут варто зауважити, що значна частина жителів громади працює на підприємствах в Луцьку, залишаючи при цьому грошовий ресурс у вигляді податку з доходів фізичних осіб у розмірі 60%, який відщеплюється до дохідної частини бюджету казни міста.
