Курси НБУ $ 39.67 € 42.52
Телефонні шахраї знову нажилися на легковірних волинянах

Аферисти видурюють гроші під маскою працівника банку

pixabay.com

Телефонні шахраї знову нажилися на легковірних волинянах

Інформація пресслужби прокуратури області

Схема «дзвінок із банку», уже, здавалося б, загальновідома, але заяви від потерпілих від неї надходять у правоохоронні органи мало не щодня, інформує сайт прокуратури Волинської області.

До потерпілих телефонують зловмисники і, назвавшись працівниками банківських установ, під приводом необхідності розблокування банківської картки, припинення «хакерської атаки» на рахунок, зміни пін-коду тощо просять назвати персональні дані та реквізити карток або виконати перелік дій у мобільних додатках, банкоматах чи терміналах самообслуговування.

Виконавши всі команди ошуканців, мешканка Луцька, якій днями потелефонували нібито з банку з приводу необхідності «розблокування картку», позбулася 11 300 грн.

Лучанин, якому так само потелефонували псевдо-банкіри, втратив 20 тис. грн.

Ще одній лучанці потелефонували нібито представники оператора зв’язку й попросили назвати три мобільні номери, на які жінка телефонувала. Вона назвала. Використавши цю інформацію, ошуканці отримали доступ до її номеру, до якого прив’язана банківська картка, й заволоділи 28 тис грн..

Луцька місцева прокуратура вкотре нагадує: аби не стати жертвою шахраїв, у жодному разі не повідомляйте нікому свої персональні дані, реквізити своїх банківських рахунків, не виконуйте ніяких дій на прохання «працівників банку», адже справжні працівники банківських установ навіть у вихідні чи святкові дні не проводять жодних операцій у телефонному режимі.

Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном «банківський працівник» чи «представник мобільного оператора» – потелефонуйте у банк чи до оператора та з'ясуйте ситуацію.

Якщо ви загубили мобільний або сім-карта перестала працювати, відразу ж заблокуйте прив’язані до цього номеру телефону банківські картки. Лише ваша пильність та здоровий глузд убезпечить вас від шахрайських дій зловмисників.

До потерпілих телефонують зловмисники і, назвавшись працівниками банківських установ, під приводом необхідності розблокування банківської картки, припинення «хакерської атаки» на рахунок, зміни пін-коду тощо просять назвати персональні дані та реквізити карток або виконати перелік дій у мобільних додатках, банкоматах чи терміналах самообслуговування.

Telegram Channel