
На таких стільцях сиділи музиканти Йоганна Штрауса і грали на Віденському балу.
У Ковельському музеї є крісло, на якому сиділи за часів Штрауса
Крісло зібране з 4 частин, продовгуваті деталі задніх і передніх ніжок прикріплені до сидіння у формі кільця
В експозиції можна побачити дерев’яний стілець із спинкою. Звичайний на перший погляд, хоча з внутрішньої сторони кільця сидіння нанесено клеймо виробника «ТНОNET», повідомляє Ковельський історичний музей.
І то одна з найбільш вдалих конструкцій в історії меблів. Стілець, котрий світ, називає віденський на честь міста, у якому 170 років тому і розпочалось виробництво меблів за особливою технологією.
Вона полягала у багатошарових гнутих смугах, інноваційному кріпленні елементів і мінімальній кількості деталей. Автором ідеї став Міхаель Тонет. Він отримав королівський патент на вигинання дерева будь-якої породи. Австрійський столяр мріяв створити такі меблі, котрі водночас були б легкими, міцними та елегантними.І йому це вдалося. Завдяки винайденню нової технології обробки деревини гнуттям, Тонет відкрив власну майстерню у Відні, а згодом разом із своїми п’ятьма синами заснував фірму «Брати Тонет», що існує і донині.
Тонет створив чимало варіантів віденського стільця з різними модифікаціями спинки та сидіння. Але сама ця модель залишалась популярною понад століття і найбільш затребуваною у світі.
Фінальним кроком на шляху до масового промислового виробництва таких меблів, стало створення у 1850 році знаменитого віденського стільця для кав’ярні. І у 1856 році цей предмет меблів означав завершення ери шаруватої деревини. Адже споживач хотів мати меблі із міцного дерева.

Одна з найбільш вдалих конструкцій в історії меблів.
Крісло зібране з 4 частин, продовгуваті деталі задніх і передніх ніжок прикріплені до сидіння у формі кільця. Тонет створив чимало варіантів віденського стільця з різними модифікаціями спинки та сидіння. Але сама ця модель залишалась популярною понад століття і найбільш затребуваною у світі.
На таких стільцях сиділи музиканти Йоганна Штрауса і грали на Віденському балу, використовували акробати у своїх виступах.
На такому стільці сидів Чарлі Чаплін, на ньому танцювала Лайза Мінелі.
