Курси НБУ $ 39.60 € 42.44
На будівництво об’їзної до Луцька коронавірус не вплинув

Ця ділянка автошляху віддана білоруським майстрам.

Фото radiotrek.rv.ua.

На будівництво об’їзної до Луцька коронавірус не вплинув

Білоруський «Дорожньо-будівельний трест №2 міста Гомель» не зупинив на період карантину будівництво Північної об’їзної Рівного

Торік білоруси виграли тендер на 746 млн грн і до кінця 2022 року повинні звести «з нуля» 14 кілометрів дороги, що з’єднає траси Київ-Чоп та Рівне-Луцьк в обхід Рівного. Наразі білоруська компанія проводить єдині масштабні роботи на трасах державного значення Рівненщини. І причина зовсім не у карантині. 

Загалом об’їзна, завдяки якій дістатися до Луцька можна буде швидше, матиме майже 23 кілометри. Білоруська компанія виграла тендер на будівництво дороги від траси Городище-Рівне-Старокостянтинів (за Великим Житином) до Ходосів, де шляху не було.

Ця ділянка автошляху віддана білоруським майстрам.
Ця ділянка автошляху віддана білоруським майстрам.

  Від Ходосів до траси Рівне-Луцьк дорога, є, проте її перебудовуватимуть до належних стандартів дещо пізніше. Активно працюють білоруси ще з зими, зокрема добре видно їхню роботу тим, хто їздить трасою на Сарни. Проте найбільше скупчення техніки на сьогодні – поблизу Ходосів.

Загалом об’їзна, завдяки якій дістатися до Луцька можна буде швидше, матиме майже 23 кілометри.

– Карантин на будівництво об’їзної не вплинув, оскільки навіть теоретична можливість близького контакту між робітниками виключається: зараз тривають механізовані роботи і працівники перебувають на великій відстані один від одного, – коментує речник Служби автомобільних доріг у Рівненській області Дмитро Леонтіюк. – Мінімальна відстань на майданчику – між механізатором бульдозера і водієм самоскида, а це 5-7 метрів. Підрядник працює і здає акти виконаних робіт. У цьому році ми вже йому перераховували близько 5 млн грн. Загалом було передбачено 10 млн грн на цей рік, проте має бути ще одна постанова Кабміну зі збільшеною сумою. Зараз найбільше техніки сконцентровано біля Ходосів, де буде естакада через яр. Там зводять будівельне містечко, навіть вже завезли будівельні вагончики. На цій ділянці будуть специфічні підготовчі роботи по ґрунтах, адже бурові машини, установки для облаштування буронабивних паль – надзвичайно важка інженерна техніка, для неї потрібно підготувати спеціальний майданчик. Також підрядник веде роботи біля залізничного полотна поряд Ходосів, а також поблизу сарненської траси, де кладуть водопропускні труби. 

19 березня «ДБТ №2 м.Гомель» отримав від Служби автодоріг 5,25 млн грн, торік – 4,2 млн грн. Працюють над будівництвом Північної об’їзної як приїжджі білоруси, так і українські наймані працівники. 

Північна об’їзна – єдиний проект, який на сьогодні реалізовують на автошляхах державного значення на Рівненщині, окрім хіба дрібного ямкового ремонту. На решту об’єктів або ще не провели тендери, або поки немає фінансування.
– Чекаємо на проведення тендеру, щоб продовжити капітальний ремонт дороги Рівне-Луцьк (від Луцького кільця у Рівному до Азотівського кільця у Карпилівці. Ред.). Сподіваємося, до кінця року вдасться зробити одну сторону, – зазначає Дмитро Леонтіюк. – Також цього року мають відновитися роботи на двох ділянках траси Городище-Рівне-Старокостянтинів (від костопільської об’їзної до межі Березнівського району та від полігону до Костополя). Відповідно до постанови Кабміну щодо безпеки дорожнього руху, цього року в області на дорогах державного значення встановлять 81 світлофор з освітленням пішохідного переходу. Окрім того, відбулися торги і чекаємо підписання договору на ремонт мосту на південному підході до Рівного (поблизу Нового Двору.Ред.). Також чекаємо змін щодо фінансування доріг територіального значення. 

Цього року утримуватимуть трасу Київ – Чоп та решту доріг державного значення на Рівненщині різні компанії. Служба автомобільних доріг проводила окремі тендери: по 65 млн грн виділили на експлуатаційне утримання 198 км Київ-Чоп та 1812 км інших міжнародних трас області (Київ – Ковель – Ягодин, Городище – Рівне – Старокостянтинів, Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече, Рівне – Луцьк – Устилуг). Тендер на утримання названих шляхів виграв з сумою 60 млн грн Рівнеоблавтодор, конкурентом якому було, як зазвичай, лише рівненське ШЕУ. 

Щодо Київ – Чоп, то з чотирьох товариств, які подалися на тендер, допустили до торгів лише два: Рівнеоблавтодор та ТОВ «Спец Комплект Постач». З різницею у 1000 грн виграло приватне товариство. «Спец Комплект Постач» зареєстроване у селі Петропавлівська Борщагівка на Київщині.

Левко ЗАБРІДНИЙ.


Передрук або відтворення у будь-якій формі цього матеріалу без письмової згоди volyn.com.ua заборонено.

Telegram Channel