Курси НБУ $ 39.47 € 42.18
Як поскаржитися на державного реєстратора

Колегія є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, що розглядає скарги у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу.

Фото Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції

Як поскаржитися на державного реєстратора

Можна звернутися письмово, або ж на електронну скриньку

Про це повідомила заступник начальника Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції Ольга Семенюк, йдеться на Порталі державних послуг.

Нагадуємо, якщо ваші права порушені дією чи бездіяльністю державного реєстратора, то положеннями ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та ст. 37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено порядок оскарження рішення, дії або бездіяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації до Міністерства юстиції України та його територіальних органів.

При Західному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції діє Колегія з розгляду скарг на дії або бездіяльність державних реєстраторів, які здійснюють свою діяльність у межах Львівської, Волинської та Рівненської областей.

Зазначимо, що Колегія є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, що розглядає скарги у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу. Вона розглядає скаргу протягом 30 днів. Цей строк може бути продовжено, однак зауважуємо, що загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 днів.

При Західному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції діє Колегія з розгляду скарг на дії або бездіяльність державних реєстраторів, які здійснюють свою діяльність у межах Львівської, Волинської та Рівненської областей.

Скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб'єкта державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців або територіального органу Міністерства юстиції України подається особою, яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та має містити:

1) повне найменування (ім'я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім'я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;

2) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, порушені на думку скаржника;

3) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;

- відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення, повідомлення або реєстраційної дії державного реєстратора та/або внесення відомостей до Єдиного державного реєстру;

4) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складення скарги.

До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника у результаті прийняття рішення державним реєстратором (за наявності), а також якщо скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.

Із питань діяльності Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Львів) в умовах карантинних обмежень можна звернутись письмово за адресою: м.Львів, пл.Маркіяна Шашкевича, 1, або ж на електронну скриньку: [email protected]

З питань діяльності Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України звертайтесь за телефонами:

044 237 09 96 – гаряча лінія Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації (понеділок-четвер з 09:00 до 18:00, п’ятниця та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45, обідня перерва з 13:00 до 13:45)

Telegram Channel