Українці стали біднішими - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.65 € 32.68
Українці стали біднішими

Добробут українців зменшився.

Фото Pixabay.

Українці стали біднішими

За півтора місяця майже удвічі поменшало українців, які вважають себе заможними

В Україні станом на початок червня 12% громадян назвали себе заможними, тоді як наприкінці квітня таких було 20,5%, інформує ukrinform.ua.

Про це свідчать результати опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології.

«Таким чином, за цей період фіксується зниження добробуту населення, хоча при цьому принаймні поки що немає переходу до абсолютної бідності», - відзначають соціологи.

«Якщо в кінці квітня можна було зарахувати до умовно заможних верств (можуть дозволити собі купувати деякі коштовні речі, як телевізор чи холодильник, або взагалі, що завгодно можуть дозволити собі) 20.5% респондентів, то на початку червня – уже 12%», - йдеться в повідомленні.

Натомість, за даними опитування, із 30% до 36% зросла частка респондентів з умовно середнім рівнем добробуту (можуть дещо відкладати, але не можуть дозволити покупку таких речей, як телевізор чи холодильник), та з 34% до 37% – з низьким рівнем добробуту (вистачає грошей на їжу, але купувати одяг уже важко).

Водночас рівень абсолютної бідності – тих, кому не вистачає грошей на їжу – практично не змінився – 11,5% наприкінці квітня проти 12% на початку червня.

«Таким чином, за цей період фіксується зниження добробуту населення, хоча при цьому принаймні поки що немає переходу до абсолютної бідності», - відзначають соціологи.

КМІС з 24 травня по 4 червня 2020 року провів опитування методом CATI (телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера, computer-assisted telephone interviews) на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Вибірка репрезентативна для дорослого населення (віком 18 років і старше) України. До вибірки не включаються території, які тимчасово не контролюються владою України - АР Крим, окремі райони Донецької та Луганської областей. В ході опитування проведено 4000 інтерв'ю.

Статистична похибка вибірки (з ймовірністю 0,95 і з врахуванням дизайн-ефекту 1,1) не перевищує: 1,7% для показників близьких до 50%, 1,5% - для показників близьких до 25%, 1% - для показників близьких до 10%, 0,8% - для показників близьких до 5%, 0,4% - для показників близьких до 1%.