Вчені виростили зі свинячого жиру кістку щелепи

Наразі дослідники готуються до тестування методу на людях, в яких візьмуть участь шість пацієнтів.

In this Saturday, Sept. 7, 2019 photo, a human lower jaw that was found in a mass grave is kept for identification, in Raqqa, Syria. First responders said they have pulled nearly 20 bodies out of the latest mass grave uncovered in Raqqa, the Syrian city that was the de facto capital of the Islamic State group. It is the 16th mass grave in the city, and officials are struggling with a lack of resources needed to document and one day identify the thousands of dead who have been dug out. (AP Photo/Maya Alleruzzo)

Фото із сайту Суспільного.

Вчені виростили зі свинячого жиру кістку щелепи

Вчені Колумбійського університету Нью-Йорка виростили кістку нижньої щелепи із стовбурових клітин, отриманих із свинячого жиру. Про це інформує Суспільне.

Реклама Google

«Це дослідження демонструє можливість регенерації дисфункції в скронево-щелепних суглобах за допомогою анатомічно точних, живих хрящово-кісткових трансплантатів для функціональної, персоналізованої тотальної суглобової заміни», - йдеться у дослідженні, опублікованому в Science Translational Medicine.

Вони наголошують, що наразі кістки нижньої щелепи майже неможливо замінити через складність будови та значний тиск, який кістки мають витримувати.

Під час дослідження вчені взяли стовбурові клітини із свинячого жиру та коров'ячі кістки для тимчасової основи. Частина клітин пішла на те, щоб виростити кістку нижньої щелепи, а частина - на хрящові клітини, які потрібні для суглоба, по єднує щелепу з вилицями.

Вирощені щелепи науковці пересадили свиням, які нормально ними користувалися майже відразу після операції. За шість місяці спостережень дослідники дійшли висновку, що щелепи прижилися. При цьому основа з коров'ячих кісток розсмокталася, не пошкодивши вирощену щелепу.