На Рівненщині співробітники «ЛохотронБанку» виманили в наївної пенсіонерки 54 тисячі гривень - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 28.30 € 34.40
На Рівненщині співробітники «ЛохотронБанку» виманили в наївної пенсіонерки 54 тисячі гривень

Сказитися можна!

Ілюстрація kyiv.24tv.ua

На Рівненщині співробітники «ЛохотронБанку» виманили в наївної пенсіонерки 54 тисячі гривень

Жінка стала черговою жертвою телефонних аферистів

«Турботливий» дзвінок із нібито банку надійшов до 60-річної жительки Дубна близько 17:40. Та після розмови жінка позбулася 54 тисячі гривень. 

Як розповість згодом поліцейським дубенчанка, телефонували зі стаціонарного телефону на її мобільний. Представились службою безпеки банку та запитали, чи здійснювала вона незадовго до дзвінка якійсь операції зі своїми коштами на рахунку. Коли жінка заперечила, псевдобанкіри почали запевняти, що невідомі намагаються викрасти кошти з її картки. Після цього запропонували зняти всі гроші та перевести їх на інший — резервний банківський рахунок, що надали шахраї, повідомляє Відділ комунікації поліції Рівненської області

Подальший інструктаж мав би насторожити дубенчанку, однак, вона зробила все, як їй «порадили». У банкоматах міста вона зняла майже 54 тисячі гривень, а потім через термінал «поклала» їх на обумовлений рахунок.

Правоохоронці вкотре застерігають громадян не спілкуватись і не здійснювати жодних операцій від осіб, які телефонують і представляються працівниками банку.

До того ж, у розмові «банкіри» постійно наголошували, аби жінка в жодному разі не здійснювала переказ через касу банку, адже в Дубно, мовляв, ненадійний персонал, який може бути причетний до шахрайських схем. А після того, як вона перерахує кошти, їй необхідно підійти у місцеве відділення банку, де її проконсультують щодо подальших дій.

Утім, виявилося, що жінка стала черговою жертвою телефонних аферистів. Слідчі за фактом шахрайства розпочали досудове розслідування. 

Правоохоронці вкотре застерігають громадян не спілкуватись і не здійснювати жодних операцій від осіб, які телефонують і представляються працівниками банку. Пам’ятайте: представники цих установ ніколи самостійно не здійснюють дзвінків до своїх клієнтів.