Наявність каталогу – неодмінна умова для торгівлі в мережі - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 26.86 € 31.70
Наявність каталогу – неодмінна умова для торгівлі в мережі

Електронна комерція не була б можливою без описів товарів і розміщення їх в зручному електронному каталозі.

Фото Avtopro.ua.

Наявність каталогу – неодмінна умова для торгівлі в мережі

Електронна комерція не була б можливою без описів товарів і розміщення їх в зручному електронному каталозі. Кожен підприємець намагається зробити свій каталог «для продажів», тобто таким, який зручний для користувачів і за допомогою якого їм буде легко знайти те, що вони неодмінно захочуть купити

Вміння презентувати свій продукт не є чимось незвичайним, скажімо, для інтернет-магазину одягу. У разі продажу запчастин все дещо ускладнюється. У будь-якому випадку, каталог запчастин повинен відповідати таким вимогам:

  • Зручність в пошуку товарів. Це, як мінімум, наявність пошукового рядка і сортування товарів по гілках каталогу. Рухаючись по гілках, можна навіть не знаючи точної назви товару рано чи пізно його знайти. У разі продажу запчастин це виглядає приблизно так: марка – модель авто з урахуванням років випуску і комплектації – категорія (візьмемо кузовні запчастини) – бампер передній – додаткові опції;

  •  Наявність додаткової інформації та описів. Під цей критерій потрапляють схеми, фотографії, які презентують тексти. У випадку з автозапчастинами ще й потрібно забезпечити потенційного покупця інформацією про аналоги і взаємозамінних вузлах і агрегатах;

  • Актуальна інформація про ціни і залишки на складі. Окремий момент, який вимагає застосування суто технічних рішень. У будь-якому випадку, ніхто не буде радий почути «Вибачте, але зараз в наявності цього немає».

Ці 3 пункти можна доповнити ще одним: інтуїтивна зрозумілість на всіх етапах пошуку за каталогом. Нерідко каталоги зазнають змін по кілька разів на рік, і стосується це не тільки невідповідностей і видалення дубльованих позицій, але і змін інтерфейсу.

Робота компанії Avtopro.ua зі створення каталогу

Оскільки йдеться про автомобільні запчастини, розглянемо одне з кращих рішень щодо електронних каталогів, яке було реалізовано компанією AvtoPro. Отже, ось що було зроблено:

  • Пошук може вестися як за словами, так і в міру руху по гілках деревоподібного каталогу. Відзначимо, що таке рішення набагато краще лінійного;

  • Вся потрібна для покупки інформації знаходиться на одній сторінці. Також просто і зручно: покупець знаходить в кілька кліків потрібний товар, і на кінцевій сторінці вже поінформований про ціни, аналоги потрібної йому запчастини, самого продавця;

  • Повна синхронізація. Товари, яких немає в наявності, в списках видно відразу, і їх можна на час відкинути. Те ж стосується цін на запчастини, які актуальні завжди;

  • Відмінний рекламний інструмент. З АвтоПро працюють десятки великих продавців, для яких можливість додатися в єдиний електронний каталог є ще й підмогою для просування різних рекламних кампаній

  • Орієнтація на покупця. Сюди можна віднести і зручний інтерфейс, і високу швидкість завантаження сторінок.

Описаний електронний каталог також щодня доповнюється. Уже зараз автолюбителі можуть знайти абсолютно все, що потрібно для ремонту вітчизняного або іноземного авто.