Курси НБУ $ 39.79 € 42.38
Як вплинув перегляд фільму про палац для Путіна на ставлення росіян до президента

Фільм «Палац для Путіна» подивилося 26% росіян. Ще 10% ознайомлені з його змістом і 32% щось чули про нього.

Скріншот: Алексей Навальный / YouTube.

Як вплинув перегляд фільму про палац для Путіна на ставлення росіян до президента

77% респондентів із чверті росіян, які дивилися фільм Фонду боротьби з корупцією про резиденцію президента РФ Володимира Путіна або щось чули про нього, не змінили свого ставлення до глави держави, повідомляють соціологи

17% росіян, які подивилися фільм опозиціонера Олексія Навального «Палац для Путіна» чи чули про нього, заявили, що їхнє ставлення до президента Росії Володимира Путіна погіршилося, свідчать дані опитування «Левада-центру», інформує видання «Гордон».

За даними опитування, фільм «Палац для Путіна» подивилося 26% росіян. Ще 10% ознайомлені з його змістом і 32% щось чули про нього, але не знають подробиць. Майже третина опитаних (31%) заявила, що про фільм нічого не чула.

 77% респондентів, які бачили фільм або щось чули про нього, не змінили свого ставлення до російського лідера, ще 3% – поліпшили його. 

Водночас фільм практично не вплинув на ставлення росіян до Путіна, зауважують соціологи. 77% респондентів, які бачили фільм або щось чули про нього, не змінили свого ставлення до російського лідера, ще 3% – поліпшили його. Лише у 17% опитаних, обізнаних зі змістом фільму, погіршилося ставлення до президента РФ.

Серед респондентів віком 18–24 роки більше ніж половина (59%) тих, хто вважає викладене у фільмі схожим на правду, 23% впевнені у правдивості. Серед літніх респондентів – 55 років і старших – 49% опитаних, які дивилися фільм або чули про нього, вважають викладені в ньому факти неправдою.

Серед опитаних людей похилого віку фільм дивилося тільки 23% респондентів, серед молоді віком 18–24 роки – 37%. Із респондентів, для яких основне джерело новин – телебачення, фільм подивилося тільки 19% учасників опитування. Серед тих, для кого основне джерело інформації – соцмережі, – 36%, інтернет-видання – 39%, Telegram-канали – 61%.

У січні Фонд боротьби з корупцією російського опозиціонера Олексія Навального опублікував розслідування «Палац для Путіна. Історія найбільшого хабаря». У матеріалі йдеться, що це найбезпечніший і найсекретніший об'єкт у РФ. Він має розміри 39 князівств Монако і побудований так, щоб до нього не можна було підібратися ні землею, ні морем, ні повітрям. У розслідуванні стверджували, що місцева Федеральна служба безпеки «наполегливо просить» обходити мис Ідокопас, де розташований палац, за милю.

Прессекретар Путіна Дмитро Пєсков назвав неправдою інформацію про секретний палац президента. Власників маєтку в Геленджику він назвав підприємцями, але не озвучив їхніх імен.

25 січня ролик прокоментував і сам Путін: сказав, що не дивився всього фільму, але бачив окремі відеодобірки. Путін заперечує, що палац належить йому, а розслідування називає «компіляцією, монтажем і промиванням мізків росіян».

29 січня Telegram-канал Mash опублікував ексклюзивне відео з палацу в Геленджику. Усередині будівля виявилася практично порожньою і недобудованою. У розслідуванні ФБК також повідомляли, що роботи там ще тривають. За даними ФБК, у вже готовій до експлуатації будівлі розпочали капітальний ремонт через недоліки конструювання, які призвели до високої вологості і появи цвілі.

Читайте також: Навальний показав грандіозний палац Путіна і закликав людей на вулиці (Фото)

Наступного дня російський мільярдер Аркадій Ротенберг назвав маєток своїм і заявив, що будує там готель.

Telegram Channel