Влада Києва передумала дозволяти з 1 квітня їздити на деяких вулицях зі швидкістю 80 км/год - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 27.56 € 33.44
Влада Києва передумала дозволяти з 1 квітня їздити на деяких вулицях зі швидкістю 80 км/год

І добре зробили...

Фото pravda.com.ua.

Влада Києва передумала дозволяти з 1 квітня їздити на деяких вулицях зі швидкістю 80 км/год

Місто до цього просто не готове

Влада столиці вирішила не дозволяти на 17 вулицях міста сезонне підвищення швидкості руху з 50 до 80 км/год із 1 квітня.

Повідомляє Українська правда з посиланням на сайт КМДА та на видання «Хмарочос».

Обстеження показало, що жодна з вулиць не відповідає повністю необхідним критеріям, що визначені правилами дорожнього руху та методикою прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості, а також чинним державним нормам та стандартам.

За словами директора КП «Центр організації дорожнього руху» Віктора Чернія, фахівці поліції і КМДА обстежили 17 вулиць, де рішенням Київради з 1 квітня до 1 листопада передбачено можливість підвищення швидкості руху до 80 км/год. Обстеження показало, що жодна з вулиць не відповідає повністю необхідним критеріям, що визначені правилами дорожнього руху та методикою прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості, а також чинним державним нормам та стандартам.

Він наголосив також, що на зазначених вулицях високий рівень аварійності та тяжкості наслідків ДТП. Окрім того, проти підвищення швидкості виступає велоспільнота.

Зокрема, новий швидкісний режим планувався на проспекті Шухевича, вулиці Набережно-Рибальській, Наддніпрянському шосе, Набережному шосе, Столичному шосе, вулиці Саперно-Слобідській та проспекті Миколи Бажана.

«Тут варто взяти до уваги, що Кодекс України про адміністративні правопорушення передбачає відповідальність лише при перевищенні встановленої швидкості руху більше ніж на 20 км/год. Ще 2 км/год є технічною похибкою, яка не враховується при фіксації швидкості відповідним обладнанням. Отже фактично мова іде про дозвіл рухатися із швидкістю до 102 км/год у населеному пункті! А на ці вулиці припадає третина усіх загиблих та п’ята частина всіх травмованих у ДТП в Києві за 3,5 роки», - сказав Черній.

Велосипедні організації Києва планували 1 квітня провести під КМДА акцію протесту проти підвищення швидкості на цих 17 вулицях.

Читайте також: Зеленського просять зробити суботу робочим днем у державних установах.