Курси НБУ $ 39.67 € 42.52
Чому у Луцьку аплодують заяві мера Львова

Андрій Садовий відмовився від білоруських машин.

Фото УП.

Чому у Луцьку аплодують заяві мера Львова

На Луцькому автозаводі вітають позицію міського голови Львова щодо підтримки вітчизняного виробництва громадського транспорту, яка днями була оприлюднена на офіційній сторінці Андрія Садового у соціальних мережах

Про це йдеться на сайті заводу (мер Львова Андрій Садовий повідомив, що місто відмовляється від купівлі 100 білоруських МАЗів, щоб не фінансувати режим Олександра Лукашенка, і звернувся до Кабміну з проханням підтримувати українське машинобудування – РЕД.).

У заяві, зокрема, сказано:

«Міський голова Львова наголосив на необхідності підтримки вітчизняних виробників транспорту та звернувся до Кабінету Міністрів України з проханням ввести «захисні тарифи» або мито на закупівлю громадського транспорту за кордоном.

Вітчизняні виробники транспорту від початку знаходяться у програшній ситуації через нерівні умови виробництва продукції, адже білоруський виробник отримує постійну державну підтримку з боку свого уряду.

Луцькі автовиробники вже багато років піднімають питання щодо неконкурентних умов, які склалися на ринку закупівель громадського транспорту.  Вітчизняні виробники транспорту від початку знаходяться у програшній ситуації через нерівні умови виробництва продукції, адже білоруський виробник отримує постійну державну підтримку з боку свого уряду. Крім того, внутрішній український ринок повністю відкритий для переміщення товару, а з  2011 року між Україною і Республікою Білорусь діє Угода про вільну торгівлю, яка дозволяє розмитнювати автомобільні комплектуючі за зниженою ставкою. Відтак під час потрапляння транспорту білоруського виробництва на митну територію України почасти відбувається безпідставне заниження ввізного мита на повністю укомплектований транспорт, який на митниці оформлюють як комплектуючі.

Зрозуміло, що за таких обставин вже не йдеться про сприятливі економічні умови для українського автомобілебудування, а перспективи створення робочих місць та сприятливих інвестиційних умов і збільшення національної додаткової вартості – взагалі стають досить примарними.

Реклама Google

У цьому контексті не слід забувати і про проект закону №3739 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості», який вже пройшов перше читання у Верховній Раді України, але зазнав чималої критики з боку зацікавлених лобістських кіл».

Читайте також у нас: У волинському виші вчитимуть майстрів з обробки бурштину?

У ДП «автоскладальний завод №1» нагадали, що до участі у тендері для Львова підприємство вийшло з автобусом «Богдан А70132», який розрахований на перевезення 106 пасажирів і має низьку підлогу, що робить його комфортним та зручним для всіх верств населення, зокрема й для людей з обмеженими можливостями. Автобуси обладнані пандусом і кріпленням для фіксації коляски в салоні. А для комфорту перевезень передбачені кондиціонери.

 

 «Богдан А70132» укомплектовані європейськими та українськими агрегатами, в тому числі двигуном Iveco, автоматичною коробкою передач Allison, передньою віссю і мостом ZF. Вони створені з урахуванням сучасних вимог до комфорту, безпеки і якості та відповідають екологічним нормам Euro-5.

Реалізація масштабних проектів громадського транспорту для українських міст стала можливою завдяки співпраці Луцького автозаводу з органами місцевого самоврядування у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку.

 

Telegram Channel