Курси НБУ $ 41.47 € 46.38
«Йобідойобі»: на Росії визнали нецензурною назву міжнародної мережі доставки суші

Сказитися можна...

Фото 360tv.ru

«Йобідойобі»: на Росії визнали нецензурною назву міжнародної мережі доставки суші

Власника звинувачують у порушенні законодавства

У російській Бурятії міжнародну мережу доставки суші «Йобідойобі» звинуватили в тому, що вони придумали обурливу, потворну та непристойну назву. Хоча у перекладі з японської мови вона звучить як: «День тижня – субота».

Про це пише УНІАН з посиланням на Telegram-канал Mash.

Повідомляється, що власники ще в березні стали рекламувати свою доставку на телебаченні. Скликали на акцію, та телевізійників нічого не збентежило. Але ось у глядачів з'явилися питання, і хтось із них звернувся до Управління Федеральної антимонопольної служби (УФАС) Бурятії:

«Експерти провели опитування – підсумки їх ошелешили. Більше половини респондентів сприйняли назву як дещо непристойне».

У Національному дослідницькому університеті «Вища школа економіки», який проводив опитування, зазначили, що через відсутність відповідних знань назва сприймається людьми як лайка.

У Національному дослідницькому університеті «Вища школа економіки», який проводив опитування, зазначили, що через відсутність відповідних знань назва сприймається людьми як лайка.

У підсумку, попри справжнє значення назви, рекламу визнали неналежною, а власника звинуватили в порушенні вимоги російського законодавства.

Реклама Google

Читайте також: У Рівному на перехресті маршрутка збила людину.

Telegram Channel