
Для спрощення комунікації з владою діють нові сервіси.
Для мешканців Нововолинської громади запустили муніципальний чат-бот
Серед доступних сервісів — витяг про земельну ділянку, довідка про відсутність судимості, довідка з реєстру нерухомості, відкриття ФОП, отримання ліцензій та дозволів тощо
Для мешканців Нововолинської громади у Viber та Telegram запустили муніципальний чат-бот СВОЇ. Сервіс створений для покращення комунікації жителів з представниками міської ради та комунальними установами, йдеться у фейсбук-групі «Нововолинськ інфо».
До чат-бота СВОЇ можна приєднатися, скориставшись QR-кодом.
Сервіс створений для покращення комунікації жителів з представниками міської ради та комунальними установами.
Інформація розподілена на три блоки: «Послуги», «Я+Влада» і «Моя громада».
У блоці «Послуги» громадяни можуть дізнатися адресу та графік роботи ЦНАП, знайти відомості, як замовити послугу онлайн. Серед доступних сервісів — витяг про земельну ділянку, довідка про відсутність судимості, довідка з реєстру нерухомості, відкриття ФОП, отримання ліцензій та дозволів тощо.
Блок «Я+Влада» дозволяє написати звернення до ЦНАП, оцінити роботу чиновників чи комунальних установ, підтримати проєкт громадського бюджету чи підписати петицію до місцевої влади.
Блок «Моя громада» є довідником інформації про місцеві заклади та служби, останні новини та події у Нововолинську.

Муніципальний чат-бот СВОЇ впроваджується Нововолинською радою за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві із Міністерством цифрової трансформації та фінансується урядом Швейцарії.
Інструкція з підключення чат-бота СВОЇ: https://www.youtube.com/watch?v=heL_HjBj0ko
Читайте також:У Нововолинській громаді хочуть закрити сільську школу. Батьки проти (Відео)
