
Кожне звернення, яке було прийнято в роботу реєструється у відповідному електронному журналі.
Які проблеми у Луцьку вирішує «Група швидкого реагування»
В департаменті муніципальної варти Луцької міської ради функціонує гаряча лінія «Група швидкого реагування»
З 6:00 до 23:00, без вихідних, диспетчери відділу «Центр безпеки міста Луцьк», приймають та реєструють всі звернення і повідомлення громадян про проблемні питання, правопорушення в місті, негайно передаючи їх в роботу інспекторам департаменту.
Про це повідомляє Департамент Муніципальної Варти Луцької міської ради.
Кожне звернення, яке було прийнято в роботу реєструється у відповідному електронному журналі, де диспетчер вносить отриману інформацію і дані про заявника та суть проблеми, яку потрібно вирішити.
Звернення в найкоротші терміни опрацьовується, а належне усунення проблеми контролюється відповідальним працівником до повного вирішення порушеного питання. Крім того, заявнику надається зворотній зв'язок після розгляду звернення.
Перелік проблемних питань, на які реагує муніципальна варта, досить широкий: порушення правил благоустрою, порушення громадського порядку, порушення правил утримання тварин, стихійна торгівля, порушення ПДР у сфері зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, продаж сурогатного алкоголю, скарги на неналежну роботу комунальних служб тощо.
Читайте також: Вчителі Волині, Рівненщини і Галичини аплодуватимуть цій новині.
