Ціна росте... А якість гарантують?
В одній із громад Волині суттєво зросте абонплата за холодну воду
Платіжки із новими сумами споживачі отримають уже в лютому
Комунальне підприємство «Луцькводоканал» з 1 січня збільшило плату за абонентське обслуговування.
Платіжки із новими сумами споживачі отримають уже в лютому.
Основна причина підняття вартості обслуговування – ріст прожиткового мінімуму, розповіла «Суспільному» заступниця директора Луцькводоканалу Ольга Шевчук.
«Законом про держбюджет встановлено прожитковий розмір для працездатних осіб 3 028 гривень. Для того, щоб оплачувати нашим працівникам, які задіяні в даному процесі і адмініструють послугу, ми повинні дотримуватись мінімальних гарантій, і перерахований розмір абонентської плати», – зазначила Ольга Шевчук.
На скільки зросте абонплата за холодну воду
Зі слів заступниці директора Луцькводоканалу, абонплату в громаді не підіймали протягом двох років.
Із 1 січня обслуговування для споживачів у багатоквартирних будинках з одним лічильником зросте на 5, 97 грн на водопостачання, і на 5, 97 грн на водовідведення.

Що про зростання абонплати кажуть у міськраді
Затвердження нової ціни за абонентське обслуговування відбувається після видачі наказу на підприємстві та не регулюється Нацкомісією з регулювань цін на енергетику і комунальні послуги, каже директор департаменту економічної політики Луцької міськради Борис Смаль.
«З правової точки зору підприємство має право на підняття тарифу, на будь-яку зміну тарифу, це регулюється законодавством України Про житлово-комунальні послуги. Собівартість надання послуг цим підприємством зростає через об’єктивні фактори, одним з яких в тому числі є війна. Підприємство належить до критичної інфраструктури, без води і водовідведення місто існувати не може», – додав Смаль.
Олена ПАРАЙ, «Суспільне Луцьк».
Читайте також: Волинянин-боржник самовільно підключився до водогону і затопив сусідів.
