Реклама.
Чому крафтове пиво — вибір сучасного споживача
Чому сучасний споживач обирає крафтове пиво? Особливості виробництва, індивідуальність, якість інгредієнтів, багатство смаків і відданість традиціям відіграють ключову роль
Крафтове пивоваріння активно розвивається впродовж останніх років. Незвичні варіанти пінного напою можна знайти у виробників з України, Бельгії, Німеччини, Нідерландів, Великобританії. Броварні з’являються в маленьких містах, а кустарні методи приготування можна застосовувати навіть на даху багатоквартирного будинку. З’ясуймо, чому зараз крафтове пиво стає настільки популярним.
Насамперед — показники якості
Крафтове пиво вважається більш якісним, ніж варіант масового виробництва. Це пов’язано з тим, що крафтові броварні використовують дорогі компоненти, такі як свіжий місцевий хміль або ячмінь. Увага зосереджена на процесі пивоваріння, тому крафтове пиво розкривається насиченим смако-ароматичним профілем.
Вдалий приклад — пиво 2085. Засновники бренду варили пінний напій у прямому ефірі, а ключові показники вибирали глядачі.
Інновації та експерименти
Окрім високої якості інгредієнтів, крафтові броварні вважаються новітніми. Пивовари нерідко відходять від канонів, що призводить до появи широкого спектра сортів, відповідно — і смаків. Це зацікавлює прихильників пива, які шукають нестандартні рішення. Наприклад, рецептуру крафтового пива нерідко доповнюють натуральними ароматизаторами, такими як:
- полуниця;
- малина;
- чорниця;
- лайм.
Увага до здоров’я
Ще одна причина — зростання уваги до ЗСЖ. Крафтові стилі пива зазвичай виготовляють із натуральних інгредієнтів. У складі немає штучних барвників чи ароматизаторів. Хороший приклад — торговельна марка BrewDog, яка випускає лінійку безглютенового крафтового пива.
Курс на міксологію
Пиво давно вийшло за межі образу напою, призначеного виключно для п’ятничного вечора. Нотки ароматного хмелю вдало впишуться в рецепт класичних або авторських коктейлів.
Зростанню індустрії крафтового пивоваріння також сприяє популяризація пивних фестивалів. Подібний захід дає змогу новачку конкурувати з великими компаніями, а гостю — насолодитися різними варіантами пінного напою в одному місці. До того ж дегустація супроводжується гарною музикою та смачними закусками.
Підтримання чужих ідей
Крафтове пивоваріння — маленький бізнес. Тенденція до локалізму й далі зміцнюється, тож бажання підтримати сімейну справу або стартап знайомих викликає почуття гордості та згуртованості.
Додаткова перевага — можливість долучитися до благодійності. Нерідко певний процент від продажу крафтової пінної продукції спрямовують до різноманітних фондів. Відстежувати використання коштів легше, ніж у випадку з великими компаніями.
Зрештою, активне перебування в соціальних мережах і розповсюдження онлайн-оглядів та різноманітних рейтингів також відіграли важливу роль у розвитку крафтового пивоваріння. Завдяки можливості легко ділитися думками та рекомендаціями з іншими люди дізнаються про нову продукцію, що сприяє зростанню галузі.
