Курси НБУ $ 39.43 € 42.75
Міжнародні виставки в Україні, чи побачимо на них знову виставкові стенди іноземних компаній

Реклама.

Фото: carshe.com.

Міжнародні виставки в Україні, чи побачимо на них знову виставкові стенди іноземних компаній

Триває весняний виставковий сезон, що традиційно був пов'язаний із великою кількістю міжнародних виставкових заходів в Україні. Це час насичених бізнес-активностей, конференцій та виставок на яких компанії презентують свою продукцію і налагоджують відносини з новими клієнтами та партнерами. Зазвичай, на таких заходах зі своїми виставковими стендами були широко представлені міжнародні компанії. Ці події мали велике значення для економіки нашої країни і несли в собі мультиплікативний ефект.

Щоб дізнатися яка зараз ситуація у даній сфері, ми взяли коментар у заступника директора виставкової компанії CARSHE – Андрія Лозового.  Ця українська компанія працює ще з 1992 року та успішно організовує виставки, а також проектує і будує виставкові стенди в Києві, Україні та за кордоном.

Яке значення взагалі мають виставки для економіки країни?

Виставки фактично є відображенням ступеню розвитку економіки країни. Наприклад у Німеччині, найбільшій економіці Євросоюзу, проходить близько 50% найбільших міжнародних світових виставок. Спеціалісти галузі, відвідавши профільний захід і ознайомившись з продукцією та компаніями, що там виставляються, вже можуть зробити певні висновки про стан даної галузі в країні. На такого роду заходах компанії, як правило, демонструють свої передові досягнення та новинки, що мають зацікавити вибагливих споживачів.

Крім того, виставки несуть у собі певний мультиплікативний ефект. Компанії-учасниці, бронюючи місце на виставці, забезпечують роботою та дають прибуток не лише організаторам заходу, виставковому центру та забудовнику виставкових стендів. Паралельно з цим значні фінансові надходження отримує і вся інфраструктура міста де відбувається дана подія. Кількість відвідувачів та учасників міжнародної виставки вимірюється десятками, а інколи і сотнями тисяч чоловік. Усім цим людям потрібно десь проживати на час виставки, десь харчуватися, якось переміщатися по місту, отримувати безліч інших базових послуг. Це приносить значні надходження готелям та приватним орендодавцям, закладам харчування, таксі та компаніям із сфери обслуговування загалом. Наприклад, у вже згаданій Німеччині вартість оренди житла у місті де в цей час відбувається міжнародна виставка зростає у 5 – 6 разів.

Таким чином бачимо, що виставкові заходи залучають як прямі так і побіжні інвестиції, що однозначно має позитивно впливати на економіку країни.

Яка наразі ситуація на виставковому ринку України?

На початку повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну будь які виставкові активності були припинені. Наразі повномасштабна  війна триває уже більше двох років, а вітчизняні компанії намагаються працювати та зберігати робочі місця навіть за таких умов. Тож виставки, конференції і форуми знову проводяться в Україні та приносять користь нашому суспільству.

Масштаби заходів стали звісно меншими ніж до 2022 року, однак учасники виставок відмічають жвавий інтерес та достатню кількість відвідувачів подібних подій. Наша компанія як відомий забудовник виставкових стендів також не помітила значного спаду у кількості клієнтів. Частково це пояснюється тим, що, на жаль, не всі наші колеги змогли зберегти свій бізнес і залишитися на виставковому ринку.

Із примітних особливостей, варто відмітити, що якщо раніше близько 90%  усіх виставкових заходів проходили в Києві, то зараз значна кількість із них перебралася до Львова. Пов’язано це головним чином із його відносно безпечним розташуванням, принаймні в уявленні наших іноземних гостей.

Чи можна у нас зараз побачити виставкові стенди іноземних компаній?

Наразі участь у вітчизняних виставках приймають в основному іноземні компанії, що вже давно мають своє представництво в Україні. Нові, із зрозумілих причин,  доки побоюються робити такі інвестиції.  Хоча, як відомо, участь у регіональні профільній виставці – це найкращий спосіб вийти на ринок даної країни. Компанія оформлює свій виставковий стенд на заході, презентує на ньому свою продукції, збирає контакти потенційних клієнтів і дилерів і паралельно проводить маркетингові дослідження та аналіз ринку. Після такої роботи на виставковому стенді, менеджмент уже має значний масив інформації про споживачів країни і може планувати свою стратегію по захопленню ринку.

Які зміни на українському виставковому ринку можна прогнозувати?

Після нашої перемоги можна прогнозувати найпозитивніші зміни (посміхається).

Країна потребуватиме масштабної відбудови, тож попит буде на величезну кількість товарів і послуг. Організатори виставок та конференцій матимуть змогу влаштовувати фахові заходи для компаній із різних секторів економіки.

Особливо прогнозованою популярністю будуть користуватися будівельні виставки. Наприклад, міжнародна будівельна виставка «WorldBuild Kyiv», що проходить в Україні. Ще до 2022 року у ній щорічно з виставковими стендами приймали участь більше 200 компаній-виробників будівельних матеріалів та обладнання. Гадаю, їх кількість лише збільшиться, з огляду на той масив будівельних робіт, який нам доведеться виконувати.

Маємо надію і на поглиблення міжнародного співробітництва з нашими закордонними партнерами. Багато клієнтів компанії CARSHE, що беруть участь з виставковими стендами у європейських конференціях та виставках, відмічають там жвавий інтерес до нашої країни. Україна зараз стала відомим брендом стійкості та сміливості, про неї дізналися у різних куточках світу. Сподіваємося, що напрацьовані зв’язки та контакти з Європою ставатимуть з кожним роком все міцнішими та взаємокорисними.

Реклама Google

Telegram Channel