Курси НБУ $ 41.50 € 46.93
Віртуальна АТС для компаній з філіями: як забезпечити якісний зв’язок

Фото: ringostat.com.

Віртуальна АТС для компаній з філіями: як забезпечити якісний зв’язок

Компанії з філіями щодня стикаються з викликами у забезпеченні ефективного корпоративного зв'язку. Це і відсутність єдиної бази даних клієнтів, і складність централізованої аналітики й контролю, і витрати на зв’язок між офісами. Віртуальна АТС https://ringostat.com/uk/virtual-pbx/ — це хмарне рішення, яке об'єднує усі номери компанії, включно з номерами філій, у єдину корпоративну мережу. І це дозволяє подолати проблеми та отримати нові можливості для якісної комунікації з клієнтами.

Як віртуальна АТС вирішує проблему децентралізованого зв'язку

  1. Використання хмарної АТС дозволяє під’єднати віртуальні номери різних міст та країн, де розташовані офіси, для налаштування розумної переадресації від Ringostat. Виклики будуть автоматично перенаправлені до найближчої філії, залежно від регіону клієнта. Наприклад, якщо клієнт обрав на сайті місто Одеса, дзвінок буде переадресовано до одеського офісу. 
  2. Якщо усі співробітники філії, до якої надійшов дзвінок, будуть зайняті, виклик переадресується до іншого офісу. Це дозволяє не загубити потенційних покупців через довге очікування на відповідь менеджера.
  3. Також завдяки віртуальній АТС можна швидко перенаправити виклик на колегу з іншої філії у разі необхідності. Для цього достатньо додатку Ringostat та декількох кліків.
  4. Додаток для дзвінків Ringostat також надає функцію «м’якого» переведення дзвінка. Перед перенаправленням виклику можна поставити його на утримання та обговорити з колегою деталі розмови чи інформацію про клієнта. Потенційний покупець, очікуючи на відповідь, буде слухати приємну музику.

Синхронізація даних між різними офісами

Використання віртуальної АТС забезпечує миттєву синхронізацію інформації між усіма філіями, оскільки вона зберігається у спільних звітах та базах даних. Співробітники отримують доступ до актуальної інформації незалежно від їхнього місцеперебування. Це сприяє якісному обслуговуванню клієнтів та уникненню ситуацій, коли різні філії не володіють повною картиною взаємодії з конкретним замовником.

Також синхронізація даних дозволяє контролювати ефективність роботи усіх співробітників компаній з філіями. Ringostat надає наступну інформацію:

  • загальну кількість пропущених та прийнятих дзвінків кожним з менеджерів;
  • статус співробітника у теперішній момент часу: розмовляє; онлайн; не турбувати; офлайн — та скільки він в ньому перебуває.

Переваги інтеграції з CRM для філій

Завдяки інтеграції з CRM можна надавати персоналізоване обслуговування незалежно від того, контактує клієнт з одним офісом чи з декількома. Всі дані про дзвінки, в тому числі запис розмови, автоматично підтягуються до картки користувача в CRM та доступні усім співробітникам. Менеджер зможе дізнатися, про що спілкувався його колега з клієнтом, та відразу перейти до предметної розмови.

Забезпечення безпеки корпоративного зв’язку

Віртуальна АТС забезпечує високий рівень захисту корпоративного зв'язку, оскільки розмови можуть містити конфіденційну інформацію про клієнтів чи компанію, стратегію розвитку, обговорення робочих процесів тощо. Ringostat отримав сертифікацію ISO/IEC 27001:2022, найновішу версію міжнародного стандарту інформаційної безпеки. Це означає, що платформа забезпечує підвищений захист дзвінків й записів розмов та підтримує безпечну передачу даних між Ringostat та іншими системами. Для клієнтів платформи це також конкурентна перевага, яка підвищить лояльність користувачів.

Оптимізація витрат на комунікацію

  1. Не треба витрачати кошти на монтаж телефонних кабелів та обладнання для кожної філії. Також бізнес заощаджує на обслуговуванні техніки й фізичної мережі. 
  2. Збільшення штату відбувається без значних витрат: новому співробітнику достатньо комп’ютера чи телефона, інтернету та гарнітури.
  3. Єдина корпоративна мережа дозволяє співробітникам безкоштовно зв'язуватися один з одним.

Висновок

Віртуальна АТС стає незамінним інструментом для компаній з філіями, які прагнуть об’єднати усі номери в єдину телефонну мережу. Це дозволяє централізувати корпоративний зв’язок, синхронізувати дані, оптимізувати витрати на дзвінки та персоналізовано обслуговувати клієнтів із будь-якого офісу компанії. Також Ringostat забезпечує підвищений рівень захисту інформації від зловмисників. 

Реклама Google

Telegram Channel