
Свідома позиція — запорука успіху бізнесу: як Domino впроваджує соціальні проєкти
Кожен великий український бізнес рано чи пізно повинен прийняти важливе рішення: працювати тільки на користь власного збагачення та розширення або зі своїми можливостями допомагати тим, хто цього потребує. Соціальна сторона ведення бізнесу — це про людяність, вміння використовувати свої ресурси так, щоб принести користь суспільству. Саме сьогодні це є основою діяльності всіх свідомих підприємців, котрі розуміють важливість підтримки.
Компанія Domino будучи першою у своїй сфері вже понад 20 років, робить правильні кроки і сьогодні, коли чи не щодня зʼявляються нові виклики. Впоратися з усіма особливостями роботи у такий непростий час — означає бачити картинку зусібіч. Політика бізнесів сьогодні повинна максимально бути орієнтованою на людей (ветерани, внутрішньо переміщені особи, сім'ї). Свідомі роботодавці розробляють кадрову політику, орієнтовану на ветеранів, співпрацюють з перевіреними програмами, збирають кошти на потреби армії та допомагають переселенцям. Це обовʼязок кожного у наш час — бути опорою та підтримкою. Компанія Domino Group зараз є одним з таких острівців допомоги, адже залишатися осторонь — це не про успішний бізнес. Окрім своїх звичних сфер діяльності, Domino сьогодні активно розвиває соціальну складову. Цей підхід дає свої результати: суспільно корисний бізнес залишається успішним.
Соціальні проєкти Domino
Компанія Domino та безпосередньо її керівник Антон Шухнін беруть активну участь у формуванні культури соціальної відповідальності українського бізнесу. Це стосується і допомоги Збройним силами, і підтримки цивільних людей, які постраждали внаслідок війни. Так, однією з ініціатив бізнесу був збір коштів на автівку: компанія обрала дні, коли прибуток буде перераховуватися на потреби армії і зібрала потрібну суму. Ще одним прикладом став проєкт підтримки дітей переселенців, які напередодні нового навчального року отримали шкільні набори.
Така допомога є обовʼязком, а не вибором. Тому Антон Шухнін закликає колег підприємців активніше розвивати напрямок волонтерства у своїх бізнесах. Тільки спільними зусиллями ми зможемо вибудовувати міцний фундамент для майбутнього.
Найбільший український ритейлер Domino
Більше 20 років Domino Group є беззаперечним лідером на ринку. Цей успіх є результатом наполегливої роботи великої та відданої команди професіоналів. Сьогодні портфель компанії включає майже 200 брендів, а кількість лояльних клієнтів вимірюється тисячами. Бути найбільшим фешн-ритейлером країни — це водночас велика честь і величезна відповідальність. Це вимагає постійного руху вперед, спрямованого на впровадження позитивних змін, повне задоволення потреб клієнтів і дотримання принципів соціальної відповідальності.
Поряд із продажем елітних брендів, компанія Domino здійснює освітню роботу в галузі моди. Це важливий аспект її діяльності, що підігріває інтерес людей до модних процесів. Тому команда Domino, до якої входять професійні стилісти, фотографи, маркетологи, моделі створює інформативний та цікавий контент про модні бренди, тенденції, нові кампейни тощо. Кожен новий модний сезон відзначається випуском лукбуку Domino. У ньому представлено найстильніші образи з речами з нових колекцій популярних брендів. Крім того, видання містить цікаві інтерв’ю, статті про сучасні тенденції та безліч ідей для створення власних образів. Domino позиціонується як центр стилю та надійний порадник у всесвіті моди.
