ЮЩЕНКО ВИПЕРЕДЖАЄ ЯНУКОВИЧА НА 9 ВІДСОТКІВ
Лідером президентської кампанії залишається Віктор Ющенко, свідчать результати спільного опитування, проведеного одразу трьома соціологічними центрами...
Лідером президентської кампанії залишається Віктор Ющенко, свідчать результати спільного опитування, проведеного одразу трьома соціологічними центрами.
На запитання "Якби в бюлетені для голосування у другому турі виборів залишилися Ющенко та Янукович, як би Ви вчинили в такому випадку?" респонденти відповіли так. "Проголосував би за Ющенка" — 40,9 відсотка, "Проголосував би за Януковича" — 31,8 відсотка. У другому турі рейтинг Ющенка по регіонах становить: на Заході — 77,0 %, в Центрі — 52,8 %, на Півдні — 26,3 %, на Сході — 12,3 %. За Януковича в регіонах України готові проголосувати: на Заході — 8,0 %, в Центрі — 17,6%, на Півдні — 38,5%, на Сході — 63,3%.
Як повідомив генеральний директор компанії "Соціс" Микола Чурилов, "під час президентської виборчої кампанії 2004 подібних досліджень ще не проводилося". Головними особливостями дослідження, на думку Чурилова, є те, що в ньому брали участь три провідні соціологічні центри України — "Соціс", Київський міжнародний інститут соціології, компанія "GFK-USM", і було опитано 6000 респондентів, що дає можливість отримати більш точні дані порівняно з іншими дослідженнями, коли опитувалося від 1000 до 2000 респондентів. Опитування проводилося з 8 по 19 вересня.
На запитання "Якби в бюлетені для голосування у другому турі виборів залишилися Ющенко та Янукович, як би Ви вчинили в такому випадку?" респонденти відповіли так. "Проголосував би за Ющенка" — 40,9 відсотка, "Проголосував би за Януковича" — 31,8 відсотка. У другому турі рейтинг Ющенка по регіонах становить: на Заході — 77,0 %, в Центрі — 52,8 %, на Півдні — 26,3 %, на Сході — 12,3 %. За Януковича в регіонах України готові проголосувати: на Заході — 8,0 %, в Центрі — 17,6%, на Півдні — 38,5%, на Сході — 63,3%.
Як повідомив генеральний директор компанії "Соціс" Микола Чурилов, "під час президентської виборчої кампанії 2004 подібних досліджень ще не проводилося". Головними особливостями дослідження, на думку Чурилова, є те, що в ньому брали участь три провідні соціологічні центри України — "Соціс", Київський міжнародний інститут соціології, компанія "GFK-USM", і було опитано 6000 респондентів, що дає можливість отримати більш точні дані порівняно з іншими дослідженнями, коли опитувалося від 1000 до 2000 респондентів. Опитування проводилося з 8 по 19 вересня.