Польська компанія пояснила, чому її працівники-українці носять уніформу окремого кольору
Заява компанії Lindab оприлюднена посольством України в Польщі у Facebook
Зокрема, компанія стурбована звинуваченнями на свою адресу, оскільки докладає усіх зусиль, щоб трактувати всіх працівників справедливо, рівним чином та з повагою, пише НВ.
Різнокольорова уніформа названа одним з методів забезпечення ефективності та безпеки на робочому місці, що також спрощує швидку ідентифікацію працівників.
"Наприклад, бригадирів можна легко розпізнати за червоною сорочкою, а техніків за зеленою. Використання уніформи чи, наприклад, захисних шоломів різних кольорів - практичне рішення, що використовується на великих промислових підприємствах у всьому світі", - сказано у заяві.
В компанії стверджують, що рік тому у виробничому цеху і на складі виникли комунікаційні проблеми у зв'язку з тим, що не всі працівники розмовляли однією мовою. Це стало причиною низки стресових ситуацій та непорозумінь, що часто призводило до звільнень.
Різнокольорова уніформа названа одним з методів забезпечення ефективності та безпеки на робочому місці, що також спрощує швидку ідентифікацію працівників.
"Ми вирішили запровадити модель швидкого розпізнавання, якою мовою користуються окремі особи: співробітники, які не розмовляли польською, незалежно від національності, повинні були носити інші футболки. Ми також встановили, що деякі співробітники знають як польську, так і іншу мову, і таким чином можуть перекладати".
Таке рішення дозволило організувати ефективну систему комунікації між співробітниками, яка полягає у направленні повідомлень безпосередньо людям, які їх розуміють.
Таким чином, з моменту впровадження нової системи всі співробітники, які не розмовляють польською, носять жовті футболки, а працівники, які можуть допомогти з перекладом - помаранчеві. Вибір кольорів не був продиктований прихованими підтекстом, а зміни допомогли подолати наявні труднощі, спричинені мовним бар'єром.
Стверджується, що запроваджені зміни отримали позитивні відгуки працівників, однак, з огляду на триваючу в ЗМІ протягом кількох днів дискусію, компанія вирішила розглянути це питання на предмет пошуку альтернативних рішень.