Курси НБУ $ 41.66 € 43.70
Школярів Любешівщини ознайомили з правами споживачів

Споживачам необхідно знати законодавство, яке їх захищає.

Любешівська районна державна адміністрація.

Школярів Любешівщини ознайомили з правами споживачів

У рамках реалізації загальнонаціонального правопросвітницького проекту Міністерства юстиції України «Я МАЮ ПРАВО», з метою посилення правової обізнаності та грамотності учнів та для підвищення правової культури громадян, начальник Любешівського бюро правової допомоги Едуард Гречко провів урок для учнів 9-11 класів Гірківської загальноосвітньої  школи на тему: «Захист прав споживачів»

Учням, як повідомляє сайт райдержадміністрації, було надано інформацію про права споживачів у разі придбання ними товару неналежної якості, виявленої протягом встановленого гарантійного строку недоліків. Зокрема було проінформовано, що  споживач, має право вимагати пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк, відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

До того ж фахівець зазначив, що за кожен день затримки виконання письмової вимоги про надання товару аналогічної марки та за кожен день затримки усунення недоліків понад встановлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

 Учням також для обговорення було представлено 8 типових ситуацій, з якими часто стикаються споживачі

Також було представлено перелік товарів, що не підлягають обміну, серед них: їжа, напої,  ліки, медичні засоби, предмети санітарної гігієни та інше.  Начальник бюро розповів про обмін непродовольчого товару належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Учням також для обговорення було представлено 8 типових ситуацій, з якими часто стикаються споживачі.

На завершення уроку, Едуард Гречко розповів про діяльність бюро правової допомоги, його основні завдання. Пояснив, які правові послуги включає безоплатна первинна та вторинна правова допомога, хто є суб’єктом права на безоплатну вторинну правову допомогу, який порядок звернення за її наданням.

Олена ВОЛИНЕЦЬ.

Telegram Channel