Курси НБУ $ 39.47 € 42.18
Учні технічного коледжу Луцького НТУ дізнались про таємниці компанії «Волиньгаз»

Студенти технічного коледжу відвідали Центр обслуговування клієнтів у Луцьку.

ФОТО: ПАТ "Волиньгаз"

Учні технічного коледжу Луцького НТУ дізнались про таємниці компанії «Волиньгаз»

 побували на екскурсії, де майбутні слюсарі-ремонтники поспілкувались із фахівцями газотранспортної компанії, відкрили для себе багато таємниць небезпечної роботи газовиків і тепер більше знають про сучасні онлайн-сервіси газової компанії.

Багато хто приглянувся до майбутньої роботи, адже здобувають учні фахову освіту, повідомляють на сайті компанії.

Більшість учнів уперше відвідали Центр обслуговування клієнтів ПАТ “Волиньгаз”  на просп.Молоді, 14 А. Менеджери компанії Оксана Ткачук та Ольга Тимощук зацікавили студентів практичними розповідями про сучасні онлайн-сервіси, якими можуть користуватись споживачі газу  - Особистий кабінет на сайті 104.ua, SMS на номер 7104 та мобільний додаток - Mobile104. Жваво один за одним під час консультації з менеджерами студенти дізнались про оплату за спожитий газ за своїм місцем реєстрації-домашньою адресою.

“Усі хлопці мають смартфони, видно, що зацікавились новими можливостями подачі показань лічильника газу через Особистий кабінет, бо вдома бачать як батьки цим питанням займаються. Тож багато хто обіцяв завантажити на свої смартфони наші сучасні онлайн-сервіси і випробувати їх”, - зауважила менеджер Центру обслуговування клієнтів ПАТ “Волиньгаз” Оксана Ткачук.

“Ми дізналися багато практичної інформації, бо на лекціях у технікумі переважно теоретичні заняття проводять викладачі".

Лекцію про природний газ, його властивості і чим він відрізняється від чадного газу, правила користування газовими приладами і використання газу в побуті розповіла студентам провідний інженер ПАТ “Волиньгаз” Ганна Паньтюшко. Розмова з дітьми була жвавою: у формі запитань і відповідей. Під час бесіди учні краще засвоїли базові знання з правил газової безпеки, які у майбутньому можуть врятувати власне життя та життя близьких чи друзів. Для кращого засвоєння інформації, газовики вручили учням тематичні ілюстровані листівки.

Чи не найбільше про запах небезпеки знають фахівці екстреної служби 104. 7 днів на тиждень і 24 години на добу працює аварійно-диспетчерська служба (АДС). Її начальник Валентин Киричук показав учням спецавтомобіль, спорядження та прилади. Розповів, як майстри виїздять на виклики споживачів. Волинь, за словами керівника екстреної служби, газифікована майже на 70%, природний газ є в 10 містах, 16 селищах міського типу та понад 600 селах. Уже експлуатується в області понад 10 тис. км газопроводів. Тож, роботи аварійникам вистачає, бо приладами обліку газу оснажено близько 230 тис. споживачів, а це майже 95% помешкань. Студенти окрім нової інформації залишать на згадку й світлини, дехто вже думає про роботу.

“Екскурсія цікава тим, що ми дізнаємося багато практичної інформації, бо на лекціях у технікумі переважно теоретичні заняття проводять викладачі. Тут можна було побачити робочі приміщення”, - поділився враженнями студент  Назар Юриста.

Найважливішу роботу на підприємстві виконують робітники - слюсарі, зварювальники, контролери та водії.​
 

 “Компанія постійно впроваджує нове програмне забезпечення. Робота для наших студентів, які здобувають фахову освіту, в газотранспортній компанії в майбутньому може бути цікавою та перспективною. Вони після закінчення навчання можуть претендувати на затребувані на сьогодні у “Волиньгазі” професії: слюсаря з експлуатації та ремонту підземних газопроводів, слюсаря з експлуатації та ремонту газового устаткування, слюсаря АДС”, - зазначила заступник директора з навчально-виховної роботи  технічного коледжу ЛНТУ Інна Андрощук.

Окрім екскурсій майстер техічного коледжу Олена Чиж, домовилась і про практику студентів у газовій компанії.

Telegram Channel