Власник найбільшого Інтернет-магазину рослин розповів про успішну справу - «Волинь» — незалежна громадсько–політична газета
Курси НБУ $ 25.20 € 27.99
Власник найбільшого Інтернет-магазину рослин розповів про успішну справу

"Брат запропонував відкрити Інтернет-магазин продажу рослин. Був 2009 рік, і ми стали одними з перших в Україні".

Молодий буковинець

Власник найбільшого Інтернет-магазину рослин розповів про успішну справу

Інтернет-магазин "Флоріум" – один із найпопулярніших в Україні. Тут за рік розсилають майже сто тисяч посилок із рослинами у різні регіони. Та мало хто знає, що фасують цю продукцію на околиці Глибокої

На зеленому приміщенні – велика вивіска "Флоріум". На вхідних воротах оголошення "Торгуємо лише через Інтернет". Власник Інтернет-магазину Петро Тоненчук пояснює, навіть якщо рослини будуть замовляти з Глибокої, їх все одно будуть надсилати лише поштою.

34-річний Петро Інтернет-магазином займається вже десять років. Він з братом Віталієм десять років тому були одними з перших в Україні, хто відкрив Інтернет-магазин у 2009 році. Справою задоволений і планує її розширювати.Теплиці з автоматизованим поливом, складські приміщення, спеціальна система сортування. Як вдалося досягти успіху і як розвивати власну справу, Петро Тоненчук розповів molbuk.ua.

За один сезон - до 50 тисяч замовлень

Петро Тоненчук навчався у Голландії на спеціальності "Телекомунікаційні технології". Працював стажером на одній із фірм і планував залишатися там. Та не вдалося отримати робочу візу. Тож довелося повертатися додому на Буковину в рідну Глибоку.

"Мій старший брат Віталій, який вже давно жив у Голландії, подав батькам ідею розпочати власний бізнес. Скинулися на будівництво першої теплиці. Розраховували на місцевий ринок. Коли я повернувся, вирішили зробити щось цікавіше. Брат запропонував відкрити Інтернет-магазин продажу рослин. Був 2009 рік, і ми стали одними з перших в Україні", – розповідає Петро.
"Стартували з 800 доларів. У першому осінньому сезоні мали 800 замовлень на тюльпани. Тепер маємо за один сезон до 50 тисяч замовлень", – каже Петро.

90 відсотків продукції "Флоріум" – це імпорт. Привозять більшість рослин із Голландії, є частина продукції з Англії, Китаю. Близько 20 відсотків – це рослини українського виробництва. Вибирають компанії, які надають якісну продукцію. Тому й готові клієнтам гарантувати якість.

У "Флоріумі" працює потужний кол-центр, де приймають замовлення. Є спеціальна система сортування, яка дозволяє швидко і точно оформляти замовлення. Такі системи в Україні є лише у двох фармацевтичних фірмах та в Інтернет-магазині "Флоріум".

"Стартували з 800 доларів. У першому осінньому сезоні мали 800 замовлень на тюльпани. Тепер маємо за один сезон до 50 тисяч замовлень", – каже Петро. 

"Через Інтернет-магазин потрапляє замовлення, воно опрацьовується, і система знає, які рослини є у замовленні. Система запрограмована так, що вона знає, де і які рослини знаходяться. Оператор бере фактуру замовлення, на якому є штрих-код посилки, сканує, і під кожним ящиком запалюється індикатор, який вказує, де необхідна рослина і яка кількість.

Якщо цієї продукції немає, програма уточнює, в якому секторі вона наявна", – пояснює Петро. –.Після збирання замовлення знову перевіряється. На кожному продукті є штрих-код, його сканують. Якщо все правильно, система це підтверджує. У разі неправильного зібрання повідомляється про помилку. Завдяки цьому минулого року точність замовлень становила 99,7 відсотка.

Першими ввели гарантію якості на рослини на три роки. Посилки надсилають у рожевих фірмових коробках із порадами, як садити рослину, контактами і проханням повідомляти про помилки.

У Петра грандіозні плани. Хочуть через кілька років відправляти товар з Україну в Європу. Крім того, збираються запустити свій бренд у США.