Курси НБУ $ 39.79 € 42.38
Облизувати пальці тепер ще більш небезпечно: KFC прибрала білборди

Негігієнічна реклама

KFC

Облизувати пальці тепер ще більш небезпечно: KFC прибрала білборди

Міжнародну мережу присоромили англійці

Рекламна кампанія KFC почалася два тижні тому. За цей час сотні людей звернулися в Управління з рекламних стандартів Великобританії з проханням заборонити відеоролик з облизуванням пальців, інформує Кореспондент.

Через пандемію коронавірусу фастфуду KFC довелося призупинити рекламну кампанію з використанням кадрів, які багато жителів Англії, Уельсу, Шотландії та Ірландії визнали «негігієнічною», пише The Drum.

Скандал розгорівся через ролик, у якому хвилину показують людей, які облизують пальці, а паралельно грає класична музика Фредерика Шопена.

Багато з тих, хто звернувся зі скаргою на рекламу KFC в Управління з рекламних стандартів Великобританії, порахували її безвідповідальною і звинуватили мережу в заохоченні поширення коронавірусу.

Присоромили міжнародну корпорацію і в соцмережах: «Як щодо своєрідних презервативів для пальців?» Скандал розгорівся через ролик, у якому хвилину показують людей, які облизують пальці, а паралельно грає класична музика Фредерика Шопена.

Під тиском громадськості фастфуд перестав використовувати рекламу з облизування пальців, визнавши її несвоєчасною через пандемію.

Telegram Channel