Курси НБУ $ 39.47 € 42.18
380 кілометрів на веломобілі (Фото)

Цей транспорт на 100% екологiчно чистий.

Фото з фейсбук-сторінки Олексія.

380 кілометрів на веломобілі (Фото)

Як винахідник з Кіровоградщини випробував своє диво техніки

О 7:00 Олексій Ганшин із села Китайгород Олександрівського району виїжджає на випробувальний маршрут довжиною 380 кілометрів. Кожен відрізок дороги він публікує фото у фейсбуці.

Це другий великий маршрут, який він проїде на власноруч сконструйованому веломобілі.

Олексій Ганшин з 2006 року займається розробкою різних велосипедів. У 2019 році сконструював веломобіль для українських доріг. Він використовує його для побутових поїздок, також їздить на ньому декілька разів на тиждень в Олександрівку, це близько 15 кілометрів.

– Це більш ефективний велосипед. Мені подобається ідея велосипеда як транспортного засобу, а не спортивного снаряда. Я займаюсь розробкою таких транспортних засобів, які можуть рухатись за рахунок сили людини, на великі відстані. Цей веломобіль і для туризму, і для побутових поїздок, – розповідає Олексій.

У веломобіля є фари, мигалки, сигнал. Сонячна панель потрібна на веломобілі для зарядки телефону і фар. Мотора у транспорту немає.

У веломобіля є фари, мигалки, сигнал. Сонячна панель потрібна на веломобілі для зарядки телефону і фар. Мотора у транспорту немає. Вага близько 40 кілограмів, але це не остаточна модель, винахідник планує робити його легшим.

– Я хочу їздити в дуже далекі подорожі і щоб не потрібно було заряджати телефон десь на заправках. Тому треба, щоб була автономна електростанція на борту. Є генератор, який працює від педалей і виробляє енергію, – каже Олексій. – Швидкість дуже залежить від конкретних умов. Доріг та стану людини, яка крутить педалі. На хорошій дорозі дуже легко тримати швидкість близько 25 кілометрів за годину.

Винахідник планує робити свій виріб легшим.

 Каже, головні плюси веломобіля це захист від погодних умов. Корпус потрібен, щоб сонце не пекло, від дощу та вітру. Також є вентилятори.

– Це вже другий великий маршрут. В минулому році я їздив у Вінницю на міжнародний велофорум. У цьому році зробив деякі вдосконалення конструкції і вирішив перевірити, – розповідає Олексій. – Мета поїздки — відрядження. Я працюю на себе і займаюсь виготовленням велосипедів. У Чернігів поїхав, щоб брати участь у налагодженні виробництва велосипедів моєї моделі.

На маршруті Сміла – Черкаси – Золотоноша – Переяслав-Хмельницький – Бориспіль – Бровари – Козелець зупинився лише на годину поспати, бо почав втрачати контроль. Весь шлях зайняв 28 годин.

– Водії та перехожі реагують позитивно, фотографують всі. Навіть старенька бабулька із клітчастої сумки дістала смартфон і почала фотографувати. – каже винахідник. – Пару разів зупиняли поліцейські, питали «що це таке?». Бо відразу не видно, що це велосипед, думали, що щось незаконне. Я показував педалі й ніяких питань не було. Як для велосипеда є передній та задній ліхтарик, звуковий сигнал. Все по правилах, не можуть пред’явити ніяких претензій.

У Чернігів Олексій поїхав, щоб брати участь у налагодженні виробництва велосипедів своєї моделі.

 Розповідає, що коли буде їхати додому планує зупинятись у Києві в друзів.

– Я хотів просто перевірити свої сили чи зможу проїхати за раз 380 км. Якщо будуть хороші дороги, то зможу швидше проїхати і з меншими зусиллями, – додав Олексій.

На питання: яка має бути підготовка, щоб проїхати 380 км на веломобілі відповідає:

– Я вивчаю це питання. У напівлежачій позиції не потрібно тримати рівновагу і це дозволяє так довго їхати. Можна майже повністю розслабитись. Я не спортсмен, тому це під силу майже кожному. Головне не почати засинати після 20 годин шляху. Минулого року я думав, що не зможу проїхати добу в кріслі, але виявилось що це можливо.

У напівлежачій позиції не потрібно тримати рівновагу і це дозволяє так довго їхати. Можна майже повністю розслабитись.

Також є клуб любителів таких велосипедів. Кожен рік проводять табір велоконструкторів у Олексія в селі Китайгород. Цього року відбудеться 15 серпня.

З усієї України приїжджають любителі таких велосипедів. Хто на поїзді, хто машині, а хтось на велосипеді. Табір проводять для обміну досвідом і спілкування.

Додає, що такі рухи велолюбителів є у кожній країні. В Україні це hpv.com.ua.

Ірина Маслюкова.

Джерело: gre4ka
Telegram Channel