Колись на Волині їздили велодрезинами
Вузькоколійками можна було дістатися у багато сіл
Велодрезина або ж рейковий велосипед був самотужки зроблений братом адміністратора лісового господарства маєтку Серхів Юзефа Мощинського – Станіславом у 1930-х роках. Про це повідомляє Romek Pawluk.
У цьому районі після І світової війни залишилася ціла мережа лісових військових вузькоколійок. Від Серхова була прокладена така залізниця через Карасин, село Маневичі (нині Прилісне) до станції Маневичі і вона надзвичайно покращувала комунікацію.
Саме ця велодрезина була спроєктована і виготовлена за зразком англійської моделі 1917 року. Запчастини до неї родина Мощинських, ймовірно, замовляла у львівській філії компанії Weiss, яка спеціалізувалася на залізничному устаткуванні.
Як розповідає син Юзефа Мощинського, нею не лише перевозили вантажі, але й швидко можна було дістатися до Маневич, наприклад, у приватних справах.
Така велодрезина, як стверджує власник фото, рухалася надзвичайно швидко і тихо. Саме ця велодрезина була спроєктована і виготовлена за зразком англійської моделі 1917 року. Запчастини до неї родина Мощинських, ймовірно, замовляла у львівській філії компанії Weiss, яка спеціалізувалася на залізничному устаткуванні.