Читаю “Волинь”, скільки себе пам’ятаю. Пишу до вас не вперше. Хочу висловити свої думки щодо безпеки руху на дорогах Луцька у зв’язку з аварією “маршрутки”, про яку ви писали…
Читаю “Волинь”, скільки себе пам’ятаю. Пишу до вас не вперше. Хочу висловити свої думки щодо безпеки руху на дорогах Луцька у зв’язку з аварією “маршрутки”, про яку ви писали…
Роза СОЛОМАТІНА. м. Луцьк
Ця аварія є закономірною, зважаючи на те, на якому рівні в Луцьку перебуває безпека руху. Хіба це правильно, що водій, утримуючи кермо, ще й збирає гроші з пасажирів, відраховує їм здачу? У тролейбусах хоч є таблички “Розмовляти з водієм заборонено!”, а тут… На мій погляд, розрахунки в маршрутних таксі має здійснювати окрема людина, як у “пазиках”. Інакше водій мусить увесь час відволікатися. Вся його увага – на гроші, а часом ще й по мобільному телефону треба перемовитися… “Маршруток” в Луцьку забагато, вони курсують одна за одною, часто обганяють інші у гонитві за пасажиром. А зупиняються за кожним помахом руки! Кожен раз водій змушений змінювати режим роботи двигуна, через що відбувається посилений викид у повітря шкідливих речовин. Переконана, що по місту мають курсувати не розвалюхи-“рафики”, а просторі автобуси типу “Богдан”, причому з кондуктором. І зупинятися вони мають у відведених місцях, а не де попало, бо це створює аварійну обстановку. Верховна Рада прийняла постанову, що в салоні “маршруток” стоячих пасажирів не повинно бути, це заборонено. А водії, грубо кажучи, понапихають людей, як оселедців у бочку. Управляти машиною за таких умов стає набагато важче, бо пасажири висять ледь не на шиї у водія, затуляють дзеркало огляду. “Забули” ми й про те, що водії зобов’язані видавати пасажирам квитки на проїзд. Це документ, за яким пасажир має право на відшкодування завданих йому матеріальних і моральних збитків. Думаю, під цими словами підписалися б усі, хто потрапив в аварію на мосту в районі Красного, адже там люди отримали травми і каліцтва. Вони мали б подати до суду не тільки на водія і власника машини, а й на посадовця, який відповідає за безпеку руху в місті. Дуже хотіла б прочитати в газеті відгук цього пана на мій лист, щоб він розповів, які зроблено висновки після цієї аварії. Вважаю, що своє слово в цій ситуації має сказати і служба у справах захисту прав споживачів… Окремо скажу про відрізок дороги від медучилища до тролейбусної зупинки біля Старого ринку. В базарні дні тут просто неможливо протиснутися! Над рядами машин висить відповідний знак, але всі його ігнорують. Нікому до цього немає діла, нікого не штрафують. Влада демонструє свою бездіяльність. Хотіла б почути на сторінках шанованої газети міркування з порушеної проблеми “батьків міста”, голови обласної ради, держадміністрації. Цікаво дізнатись і думку адвоката Сергія Сафулька. Нехай би він розповів читачам, як ми маємо себе вести в подібних випадках, як нам захистити свої права.